Claudiu Zamfir

FOTO: Imagini cu Castelul Peleș, pe străzile din Paris, în timpul Cupei Mondiale de Rugby 2023

paris-dreamstime.

Imagini cu Castelul Peleș sunt afișate pe autobuze turistice care circulă pe străzile din Paris, pe perioada Cupei Mondiale la Rugby, într-o campanie derulată de Ministerul român al Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, pentru promovarea destinațiilor turistice din România.

Pe afișe apare Castelul Peleș, fotografiat probabil cu drona, imaginile fiind realizate de Paul Antonescu, un fotograf specializat în evenimente, inclusiv nunți și gale corporate. „Lăsați-vă suprinși de România” - este sloganul campaniei, scris în franceză, deasupra imaginii cu castelul de la Sinaia, ridicat de Regele Carol I.

Mai jos, tot în fraceză, turiștii sunt informați că în „mai puțin de 3 ore de zobor” pot ajunge la Castelul Peleș.

Pe afiș apare și vechiul brand turistic al României, cel cu frunza verde și cu sloganul „Explorați grădina Carpaților”, de pe vremea când ministru al Turismului era Elena Udrea. Lângă logo mai este și un cod QR, cu ajutorul căruia probabil că potențialii turiști pot obține pe mobil mai multe informații despre destinațiile din România.

peles-paris-eiffel

Foto: MEAT/Paul Antonescu

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) spune că noua sa campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța are loc în perioada 6-26 septembrie 2023, pe străzile din Paris.

„Obiectivul principal al acțiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turiști francezi în România” - susține MEAT.

Ministerul mai afirmă că mizează pe „patrimoniul cultural” al României pentru a atrage turiștii străini.

„Campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre. Acțiunea se derulează în două etape: prima a constat în afișarea, în perioada 6 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză” - explică MEAT. 

Ministerul crede că astfel „campania va beneficia de o expunere semnificativă”.

„Toate panourile se găsesc în poziții cu vizibilitate mărită în oraș, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Élysées. Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare și un buget mare pentru vacanțe și călătorii” - consideră cei de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.

peles-paris-arc

 Foto: MEAT/Paul Antonescu

„În ceea ce privește a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective și atracții ale orașului. Conform cercetării inițiale, rețeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piața pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

Totodată, este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța. La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică” - mai afirmă MEAT.

În viziunea celor de la minister, „piața franceză reprezintă o piață prioritară pentru România”. „Conform statisticilor oficiale Franța clasându-se în topul primelor 10 țări ai căror cetățeni vizitează țara noastră” - declară MEAT.

„Totodată, Consiliul de Brand Turistic Național situează Franța printre cele 7 țări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, UK, Israel, Spania sau Polonia. Parisul, ales pentru desfășurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al șaselea oraș ca mărime la nivel mondial și unul dintre cele mai vizitate orașe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turiști” - mai cred cei de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.

 

Parallax

Vizualizari
3249
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri