Denisa Crăciun
Carrefour a anunțat luni că lansează pe piața românească soluția pentru călătorii eSIM Travel Data împreună cu BICS, o companie de furnizare de servicii de comunicații mobile.
Cartela virtuală preplătită „oferă o alternativă flexibilă și accesibilă la roamingul tradițional și le permite clienților să rămână conectați în peste 100 de țări”, susține lanțul de hipermarketuri într-un comunicat.
„Suntem încântați să introducem eSIM Travel Data pe piața românească. Această nouă soluție răspunde nevoilor tot mai mari ale clienților noștri de a rămâne conectați în timpul călătoriilor, oferindu-le flexibilitate, accesibilitate și o experiență digitală îmbunătățită. Cu eSIM Travel Data, clienții noștri pot explora lumea fără griji, știind că sunt mereu conectați” , a declarat Dragoș Huștiu, Client Services Manager, Carrefour România.
Carrefour susține că eSIM-ul are avantaje precum: accesarea mai multor rețele, în peste 100 de țări; nu are taxe de roaming; utilizatorii pot alege planul de date adaptat necesităților lor și își pot gestiona consumul direct din aplicația Carrefour.
„eSIM Travel Data permite flexibilitate în muncă pentru nomazii digitali” și „navigarea cu ușurință în orașe noi cu ajutorul aplicațiilor GPS și accesibilitate”, promite Carrefour.
Amintim că și aplicația financiară Revolut a anunțat, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că introduce în România serviciul eSIM, de acces la internet prin pachet de date mobil.