Adi Iacob

"Shazam" pentru haine: Amazon lansează o nouă funcție pentru vânzarea de îmbrăcăminte

Thumbnail

Amazon este una dintre cele mai mari platforme de comerț online, dar există o industrie în care încă nu ocupă primul loc în top: moda. Pentru a crește vânzările de haine, compania lansează un nou instrument dotat cu inteligență artificială - numit StyleSnap - un fel de Shazam pentru haine care va ajuta clienții să găsească mai ușor produsele de acest tip.

La fel cum utilizatorii folosesc Shazam pentru a afla ce melodie cântă în apropierea lor, StyleSnap, funcție integrată în aplicația mobilă Amazon, poate a găsi cu ajutorul unei imagini articole similare de vânzare pe platforma de e-commerce.

Dar, o mulțime de startup-uri oferă servicii similare, inclusiv compania de fashion Asos. 

Până acum, Amazon nu reușit să devină o platformă importantă domeniul modei. În 2017 a lansat dispozitivul Echo Look, o cameră dotată cu inteligență artificială care oferă recomandări în materie de modă utilizatorilor. 

The Verge scrie că software-ul a făcut greșeli regulate și nu a reușit să identifice diferite obiecte, oferind aceleași sfaturi în mod repetat.

Dar lansarea StyleSnap arată că Amazon nu renunță la această industrie cu ușurință, iar compania consideră că expertiza sa în domeniul inteligenței artificiale îi va oferi un avantaj față de concurenți. 

Citește și 

Parallax

Vizualizari
1395
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri