Adi Iacob

VIDEO Un start-up te ajută să “probezi” încălțămintea când cumperi de pe internet

Thumbnail

Companiile de tehnologie precum Google, Facebook și Apple dau semne că realitatea augmentată va fi următoarea platformă, în care divertismentul și anunțurile digitale se contopesc cu lumea reală. Startup-ul de marketing prin intermediul realității virtuale Vyking vrea să folosească această tehnologie pentru ca utilizatorii să poată proba încălțăminte cu ajutorul unei aplicații, potrivit unui videoclip postat pe Instagram. 

A post shared by Vyking (@vykingar) on

Astfel, utilizatorii pot încerca virtual o pereche de încălțăminte pentru a vedea cum va arăta pe picior înainte de a cumpăra online.

Desigur, nu există nici o modalitate de a simți cum se va potrivi pantoful, iar tehnologia nu este încă lansată (și nici nu există informații despre data lansării). 

Alte companii au debutat deja pe piață cu aplicații care folosesc realitatea augmentată, cum ar fi Warby Parker — pentru ochelari și Lacoste pentru pantofi - dar aplicația Lacoste AR nu permite mișcarea picioruluiu pentru a vedea pantoful din mai multe unghiuri sau pentru a arăta întregul pantof,  tehnologia startup-ului Vyking fiind cu un pas înainte.

De asemenea, Amazon a brevetat la începutul acestui an o oglindă de “realitate amestecată”, care permite clienților să probeze în mod virtual hainele în timp ce sunt plasați într-o locație virtuală.

Multe afaceri au început să se concentreze asupra realității augmentate datorită apariției software-ului ARKit al Apple, care îi ajută pe dezvoltatori să construiască aplicații pentru dispozitive iOS care suprapun grafica virtuală peste imagini din lumea reală în timp real.

Parallax

Vizualizari
1481
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri