Răzvan Tătaru

Aplicațiile WhatsApp și Messenger vor primi în curând integrare cu alte servicii de mesagerie în UE

Aplicațiile Meta, Facebook, Messenger, Instagram și WhatsApp

Gigantul american Meta a prezentat planurile de integrare a conversațiilor între aplicațiile de mesagerie terțe și aplicațiile WhatsApp și Messenger, funcționalitate care va fi disponibilă în Uniunea Europeană, pentru a se conforma cu regulamentul european privind piețele digitale (DMA).

Utilizatorii din Europa ai WhatsApp și Messenger vor avea posibilitatea de a combina conversațiile cu alte servicii de mesagerie în același „inbox” sau de a le păstra separate de cele obișnuite, într-o secțiune dedicată „Third-party chats”, potrivit site-ului oficial Meta.

Integrarea serviciilor de mesagerie terțe în WhatsApp și Messenger

Integrarea serviciilor de mesagerie terțe în WhatsApp și Messenger, Sursă foto: Meta

Totodată, Meta a construit noi notificări în aplicație atunci când conversațiile cu o altă aplicație de mesagerie sunt disponibile. Astfel, utilizatorii vor avea acces mai ușor la setarea integrărilor cu alte aplicații terțe.

Integrarea serviciilor de mesagerie terțe în WhatsApp și Messenger

Pentru conversațiile care sunt cu aplicațiile terțe, Meta a pregătit și integrare cu reacții, răspuns la mesaje și indicatori de scris și de citire. Gigantul american a mai menționat și că se lucrează la integrarea conversațiilor de grup și a apelurilor video, care vor fi lansate în 2025 și 2027, respectiv.

Reamintim că, sub Regulamentul european privind Piețele Digitale (Digital Markets Act), WhatsApp și Messenger sunt platforme deținute de Meta, care este etichetată drept „controlor de acces” (gatekeeper).

Regulamentul a intrat în vigoare la data de 7 martie 2024, iar de atunci, cei 6 controlori de acces desemnați, respectiv Apple, Alphabet (Google), Meta (Facebook), Amazon, Microsoft și compania chineză ByteDance (TikTok), trebuie să dovedească modul în care se conformează  la DMA și să prezinte un raport de conformitate detaliat, cu măsurile pe care le iau.

Digital Markets Act (DMA) urmărește să asigure piețe contestabile și echitabile în sectorul digital, în UE. DMA stabilește noi reguli pentru platforme de bază, precum motoare de căutare, marketplace-uri online, magazine de aplicații, piețe online de publicitate sau servicii de mesagerie și oferă noi drepturi întreprinderilor europene și utilizatorilor finali.

Parallax

Vizualizari
199
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri