Ai un restaurant sau o cafenea? Acum poți folosi #hashtag-uri pe Google Maps, ca utilizatorii să te gasească mai ușor - Marketing - StartupCafe.ro
Adi Iacob

Ai un restaurant sau o cafenea? Acum poți folosi #hashtag-uri pe Google Maps, ca utilizatorii să te gasească mai ușor

Thumbnail

Google a lansat o nouă funcție pentru aplicația Google Maps care îi ajută pe utilizatori să descopere locurile pe care le-au recomandat alții: hashtag-uri. De exemplu, dacă un utilizator consideră că un restaurant este un loc excelent pentru persoanele vegetariene, poate folosi hashtag-ul #vegetarian sau dacă în locația afacerii este accesibilă cu un scaun cu rotile, vizitatorii pot nota locul cu #accesibilinscauncurotile (#wheelchairaccessible).

Hashtag-urile funcționează precum niște etichete online. Pentru a folosi hashtag-ul pe orice platformă online, este folosit diezul (#) urmat de un cuvânt sau mai multe fără spații între ele. Acesta devine un hiperlink care printr-un click redirecționează utilizatorii spre o pagină unde sunt afișate toate postările corespunzătoare acelei etichete. Hashtag-urile sunt o metoda simplă de a găsi conținut despre un anumit subiect dar și de a participa în dezvoltarea acestuia.

Google sugerează că utilizatorii adaugă până la cinci hashtag-uri la fiecare recenzie și le plasează la sfârșitul acesteia pentru a face textul mai ușor de citit.

Compania a confirmat pentru TechCrunch că hashtag-urile au fost lansate la nivel global în urmă cu peste o săptămână pe dispozitivele Android. Până în prezent, a fost anunțată numai membrilor programului Google Maps Local Guides - programul care recompensează membrii săi pentru dacă adaugă recenzii și fotografii la locurile pe care le-au vizitat pe Google Maps.

Pe lângă faptul că îi ajută pe oameni să găsească restaurante după bucătăria sau nevoile dietetice (de exemplu, #vegetarian, #rawvegan, #cofetarie), hashtagurile pot evidenția atracțiile locale ca și #locpentruselfie (#goodforselfies) sau un loc minunat pentru a privi apusul - #privelisteapus (#sunsetview), sugerează compania americană. 

Aceste etichetele pot lua în considerare și caracteristicile de accesibilitate oferite - de exemplu, dacă există o rampă pentru scaun cu rotile sau un meniu audio disponibil.

Odată cu adăugarea hashtagurilor în recenzii, Google Maps ar putea deveni o platformă mai bună pentru prezentarea afacerilor și, eventual, chiar o platformă de recomandări sociale. 

Citește și 

Parerea ta despre articol
Vizualizari
922
Conţinut
Adauga comentariu