Adi Iacob

"Războiul" reclamelor: Microsoft a angajat un bărbat pe nume Mac Book pentru a-și promova produsele

Thumbnail

Microsoft vrea să convingă potențialii clienți că dispozitivele sale sunt superioare celor de la Apple, așa că a angajat un bărbat numit pe nume Mac Book pentru a le spune acest lucru. 

În cea mai recentă reclamă a companiei pentru dispozitivul său Surface, un narator îi adresează unui bărbat pe nume Mackenzie Book (Mac Book prescurtat) o serie de întrebări despre cum se compară laptopul Microsoft cu cel produs de Apple. Mac Book este întrebat care laptop e mai rapid sau care dispozitiv are un ecran tactil mai bun. Și, desigur, Mac alege produsul Microsoft de fiecare dată.

„Ar trebui să cumperi un Surface. Crede-mă, sunt Mac Book”, spune tânărul la sfârșitul videoclipului.
 

Ambele companii sunt cunoscute pentru modul în care își promovează produsele folosind acest "război al reclamelor"

La începutul anilor 2000, Apple a publicat o serie de reclame („Get a Mac”) pentru laptopurile sale în care doi actori (Justin Long și John Hodgman) jucau rolurile unui Mac și unui PC. În majoritatea reclamelor, cei doi își prezintă abilitățile, iar în final, actorul care joacă rolul unui PC recunoaște superioritatea produsului Apple.

Microsoft răspunde rivalului său într-o reclamă publicată în 2008, în care compania prezintă faptul că utilizatorii de PC-uri nu sunt doar oamenii "învechiți". Reclama începe cu un bărbat care arată și se îmbracă la fel ca actorul care joacă rolul PC-ului din reclamele „Get a Mac”, care spune „Sunt un computer și nu sunt singur”. 

Parallax

Vizualizari
3555
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri