Adi Iacob
Vedeta TV şi proprietara unei companii de cosmetice ― Kylie Jenner, membră a familiei Kardashian, s-a situat pe primul loc în topul celor mai bine plătite celebrități de pe platforma de socializare online Instagram, aceasta câștigând câte 1,26 de milioane de dolari pentru fiecare mesaj sponsorizat.
Termenul de "influencers marketers" este folosit pentru a descrie persoanele care influențeaza o anumită audiență, în general de peste 10.000 de urmăritori pe social media. Ei pot fi oricine, de la oameni obișnuiți, cu o audiență mai mare decât cea medie, până la liderii de opinie dintr-o nișă care nu au o audiență extraordinară dar care influențează și crează tendințe.
Acesta este al doilea an consecutiv în care Kylie Jenner ocupă prima poziție în topul realizat de Instagram, scrie Mediafax.
Tânăra în vârstă de 22 de ani are peste 153 de milioane de abonați pe platforma de socializare online și a fost declarată de Forbes liderul miliardarilor care și-au făcut averea pe cont propriu, mulțumită liniei sale de produse, Kylie Cosmetics.
Potrivit analiștilor, prezența pe rețelele de socializare a lui Kylie Jenner este o afacere în sine, valoarea acesteia crescând cu 27 de procente în cursul ultimului an. Specialiștii au ajuns la această concluzie după ce au luat în considerare mai mulți factori, inclusiv implicarea publicului, numărul persoanelor care o urmăresc și frecvența postărilor.