Adi Iacob

Influența social media asupra afacerilor: Grafica de la Super Bowl a fost adaptată pentru pozele cu telefonul

Thumbnail

Odată cu creșterea popularității platformelor de social media, multe afaceri au fost nevoite să își adapteze strategiile de marketing, modul de prezentare sau chiar produsele pentru a ține pasul cu utilizatorii de internet. Chiar și cel mai așteptat evenimentul sportiv din Statele Unite ―Super Bowl ― s-a adaptat în timp pentru a atrage cât mai mulți spectatori.

Mulți dintre cei care privesc meciul de acasă fotografiază ecranul televizorului, iar realizatorii transmisiei ― Fox ― au adaptat grafica astfel încât imaginile obținute să cuprindă mai multe elemente complete. 

Noua casetă de scor (“Fox Box”) este mai colorată și mai vizibilă decât cea veche, dar modificarea cea mai importantă este pozița: toate datele (scorul, numele echipei, cronomentrul, etc) apar acum într-un spațiu îngust pe mijlocul ecranului, potrivit AVClub.com.
 

Astfel, cei care postează imagini din timpul meciului pe social media pot încadra în pozele lor aceste informații. 

Aceste schimbări de design demonstrează din nou că afacerile găsesc în mod constant noi modalități de implementare a strategiilor de marketing prin intermediul social media. 

Dacă înainte de dezvoltarea platformelor de socializare, afacerile din toate domeniile s-au bazat pliante, bannere sau reclame pe TV, noile strategii de marketing sunt adaptate pentru social media, unde milioane de utilizatori pot fi informați instantaneu. Pe lângă asta, pe platformele de social media, consumatorii se pot conecta online cu businessurile pentru a rămâne la curent cu noile evoluții.

Totuși, nu doar campaniile de marketing se adaptează, ci chiar și produsele. De exemplu, anul trecut, Samsung a dezvăluit un televizor de 43 de inci, care a fost proiectat să poată fi folosit atât pe orizontal, cât și pe vertical. Potrivit companiei, modelul The Sero a fost conceput pentru noua generație — obișnuită cu videoclipurile verticale. După cum rezumă reprezentanții companiei de tehnologie, generația mai tânără se simte mai confortabil cu aspectului portretului tipic pe platformele Snapchat, Instagram, TikTok și alte rețele de socializare. 

Parallax

Vizualizari
575
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri