Adi Iacob

Influența social media asupra afacerilor: Samsung prezintă un televizor vertical pentru Instagram și Snapchat

Thumbnail

Samsung a dezvăluit oficial cel mai recent device dezvoltat de compania coreeană — un televizor de 43 de inci, care a fost proiectat să poată fi folosit atât pe orizontal, cât și pe vertical. Potrivit companiei, modelul The Sero a fost conceput pentru noua generație — obișnuită cu videoclipurile verticale.

"Samsung va continua să creeze ecrane care respectă gusturile personale ale consumatorilor", a afirmat președintele companiei, Han Jong-hee, citat de Highsnobiety

După cum rezumă reprezentanții companiei de tehnologie, generația mai tânără se simte mai confortabil cu aspectului portretului tipic pe platformele Snapchat, Instagram, TikTok și alte rețele de socializare. 

În 2017, Samsung a lansat modelul "The Frame", un televizor cu aspect de tablou. 

Thumbnail
(Sursă foto: Captură https://www.samsung.com)

În ceea ce privește designul, The Sero este din aceeași familie ca și The Frame cu profilul său dreptunghiular și subțire. Acum, cu abilitatea de a fi întors în modul vertical, utilizatorii pot sincroniza telefonul lor cu televizorul, prin tehnologia NFC. 

În modul orizontal, The Sero funcționează ca orice televizor Samsung: oferă sunet 4.1, difuzoare de 60 de wați și poate fi controlat prin intermediul asistentului virtual al companiei — Bixby. Samsung nu a oferit încă alte specificații, dar este foarte probabil ca The Sero să aibă rezoluție 4K Ultra HD.

Parallax

Vizualizari
585
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri