Raluca Abrihan

Facebook va lansa butonul de “clear history” pentru ca utilizatorii să îşi şteargă istoricul căutărilor

Thumbnail

Oficialii Facebook au anunţat că în acest an vor lansa butonul “clear history”, prin care utilizatorii să îşi poată şterge printr-un simplu click toate căutările făcute pe reţeaua de socializare. Însă, această unealtă ar putea afecta capacitatea companiei de a targeta publicitatea.

O posibilă lansarea a unui buton de “clear history” pentru Facebook este discutată încă de anul trecut. Mark Zuckerberg anunţa la conferința dezvoltatorilor F8 că se lucrează la o opțiune care va permite utilizatorilor să șteargă istoria lor de browsing de pe rețea, în modul în care o poți șterge și la un browser convențional. Mai mult, utilizatorii vor putea vedea ce site-uri și aplicații trimit la Facebook date despre ei și vor putea șterge o parte dintre aceste date.

Zuckerberg a comparat atunci tool-ul de “clear history” cu ștergerea cookie-urilor din browser și, avertiza că cei care vor alege să șteargă toate informațiile posibile, vor trebui să se aștepte ca experiența generală pe Facebook să aibă de suferit, să fie mai complicată autentificarea pe unele site-uri și să dureze ceva timp până când Facebook îți învață din nou preferințele.

“În acest an vom lansa clear history, care ne va afecta şi abilitatea noastră de a afişa reclame targetate celor care îşi sterg istoricul căutărilor”, a declarat Dave Wehner, CFO Facebook, citat de businessinsider.com.

Citeşte şi:

Parallax

Vizualizari
945
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri