Claudiu Zamfir

Magazinele online din România - a treia creștere procentuală din UE

Thumbnail

Magazinele online din România au reușit a treia creștere procentuală a vânzărilor din toată Uniunea Europeană, în anul 2017 comparativ cu 2016, potrivit celor mai recente date disponibile, publicate, vineri, de Eurostat.

În anul 2017, comparativ cu 2016, volumul vânzărilor magazinelor online și a caselor de comenzi a crescut cu 26% în România. În UE, creșteri mai bruște au fost doar în Estonia (36%) și Ungaria (32%). În anasamblul UE, volumul vâzărilor prin internet sau prin comenzi poștale a crescut cu 12% în anul 2017 față de 2016.

Totuși, trebuie precizat că în România comerțul online este încă puțin dezvoltat, iar creșterea procentuală mare a vânzărilor vine ca urmare a faptului că în cifre absolute nivelul este unul scăzut. Astfel, în România este mai mult loc de creștere a comerțului online comparativ cu țările mai dezvoltate, unde acest sector de afaceri este mai avasat.

În anul 2017, 23% dintre românii cu acces la internet, cu vârste între 16 și 74 de ani, au făcut cumpărături de pe internet, în timp ce în Uniunea Eurpeană, în ansamblu, ponderea cumpărătorilor de pe net era de aproape 70%.

Parallax

Vizualizari
1224
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri