O firmă românească a fost admisă la un accelerator de afaceri din Dubai şi primeşte o investiţie de 120.000 dolari - Idei si antreprenori - StartupCafe.ro
Raluca Abrihan

O firmă românească a fost admisă la un accelerator de afaceri din Dubai şi primeşte o investiţie de 120.000 dolari

Thumbnail

Startup-ul The Pole Society, care a creat o platformă prin care firmele îşi pot afişa reclamele din birou direct pe panourile stradale, a fost admisă la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, un program care se concentrează pe zona de Smart Cities.

Firma condusă de Bogdan Savonea a obținut finanțare de la Techstars și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Sergiu Gruiță, fost Media Manager Europe la P&G, și Matei Psatta, fost director de marketing Vola.ro și director de strategie digitală la Leo Burnett, s-au alăturat echipei The Pole Society.

Peste 300 de startup-uri din întreaga lume sunt acclerate prin programul Techstars, în fiecare an şi primesc o finanţare de 120.000 de dolari în momentul în care sunt admise în acest program, arată pagina oficială a Techstars. Până acum, 1270 de firme au trecut prin programul de accelerare, reuşind să obţină investiţii totale de la diverşi finanţatori, în urma celor 3 luni de mentorat în Techstars, de circa 4,4 miliarde de dolari.

The Pole Society (TPS) Engage înseamnă o singură platformă conectată în diferite rețele de ecrane digitale indoor și/sau outdoor din orașe, țări și continente diferite. Prin intermediul platformei, un utilizator poate demara campanii publicitare pe mediile Digital Out Of Home (DOOH), atât indoor cât și outdoor, indiferent de orașul sau țara în care sunt instalate ecranele fizice. De asemenea, platforma oferă oportunități avansate de targetare prin eliminarea restricțiilor de timp – un utilizator putând selecta chiar și numai o oră de publicitate, precum și posibilitatea derulării campaniilor cu conținut reactiv, care se adaptează mediului și audienței.

În pachetul standard, orice utilizator are acces la contextualizarea campaniilor pe bază de timp, trafic și vreme. Pentru campanii cu adevărat unice, pot fi utilizate baze de date proprii ale utilizatorului platformei sau triggere avansate bazate pe AI și Computer Vision, care includ, printre altele, date demografice în timp real și analiză detaliată a traficului auto. - explică fondatorii startup-ului.

Totodată, The Pole Society anunță un parteneriat global cu startup-ul Omni X Labs din Statele Unite ale Americii, membru Techstars Dubai, companie specializata pe analiza de tip machine learning a traficului auto. Omni X Labs oferă oportunități de targetare variată și reporting pe traficul auto din proximitatea panourilor digitale.

Platforma TPS Engage este activă in România din Aprilie 2017 în parteneriat cu Phoenix Media și administrează exclusiv portofoliul media al Globalworth. The Pole Society este membru fondator al European Tech Alliance.

Din management-ul The Pole Society mai fac parte Bogdan Savonea (CEO), Abdel Bendaoua (președinte), Dan Florea (COO), Mihai Pocorschi (CTO), Sergiu Gruita (Managing Director), Matei Psatta (CMO) și Florin Mihoc (membru al board-ului).

Printre companiile care au apelat deja la TPS Engage se numără Coca-Cola, H&M, Nespresso, IQOS și Vodafone.

Citeşte aici povestea acestui startup

Vizualizari
965
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu