Adi Iacob

Un start-up românesc va reprezenta regiunea Orientului Mijlociu la un festival de marketing din Franța

Thumbnail

Startup-ul românesc The Pole Society a câștigat categoria de startup-uri din cadrul concursului de creativitate Dubai Lynx Startup Hub și va reprezenta regiunea Orientului Mijlociu la Cannes Lions International Festival of Creativity, un festival de creație și marketing.

The Pole Society (TPS) a creat o platformă prin care firmele îşi pot afişa reclamele din birou direct pe panourile stradale. Firma condusă de Bogdan Savonea a obținut finanțare de la Techstars și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. 

The Pole Society a fost admisă la acceleratorul Techstars Dubai, un program care se concentrează pe zona de Smart Cities. Odată cu admiterea în accelerator, startup-ul a primit finanţare de 120.000 de dolari, potrivit paginii oficiale a Techstars.

Citește și O firmă românească a fost admisă la un accelerator de afaceri din Dubai şi primeşte o investiţie de 120.000 dolari

În luna februarie, The Pole Society anunța un parteneriat global cu startup-ul Omni X Labs din Statele Unite ale Americii, membru Techstars Dubai, companie specializată pe analiza de tip machine learning a traficului auto. Omni X Labs oferă oportunități de targetare variată și reporting pe traficul auto din proximitatea panourilor digitale.

Printre cei care se vor afla pe scena festivalului Cannes Lions se numără Suzanne Cook — CEO YouTube,  Tor Myhren — Marketing Communications Apple, Shaquille O’Neal — fost jucător profesionist de baschet, actual analist sportiv la emisiunea Inside the NBA și Glory Cheung — Global Chief Brand Officer la Huawei.

Citește aici povestea startup-ului The Pole Society

Parallax

Vizualizari
291
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri