Claudiu Zamfir

Antreprenor român, despre „motivaționalii blablabla”: Șarlatanismul stă în promisiunea unui succes spoit în clișee

Thumbnail

Antreprenorii aflați la început de drum ar fi bine să evite să dea bani pe bilete la conferințele ținute de speakerii motivaționali, care promit un succes spoit în clișee și în creșteri fabuloase - consideră omul de afaceri Mircea Căpățînă, cofondator al sistemului de facturare și gestiune Smart Bill.

Într-un articol publicat pe blogul său, Mircea Căpățînă spune că „antreprenoriatul e greu de învățat  pentru că fiecare afacere are particularitățile ei”.

El îi îndrumă pe tinerii antreprenori să fugă „cam de toți motivaționalii #blablabla”.

Aceia care pretind că te duc la succes fără să fie cu tine acolo, în firmă, suficient de mult timp, îți vând generalități. Nu spun că nu sunt adevărate, căci apa e, într-adevăr, udă. Din păcate unii antreprenori sunt la un nivel atât de jos încât descoperă cu fascinație acest lucru. Șarlatanismul stă în promisiunea exagerată a unui succes spoit în clișee motivaționale și creșteri fabuloase. De la oamenii aceștia învață un lucru: să vinzi. E esențial acest skill. Probabil cel mai important dintre toate!”, spune Mircea Căpățînă.

Cât despre presa de business, omul de afaceri crede că aceasta trebuie „scanată” de antreprenori. „Înca mai avem ceva presă de business. Scaneaz-o! E musai să știi ce se întâmplă în jur. Jurnaliștii scriu noutăți, scriu despre alții, îți prezintă trenduri, dar nu te aștepta să înveți business din presă”.

În schimb, Mircea Căpățînă crede că un antreprenor  poate să-și ia instrumente utile în afaceri de la „specialiști din diverse domenii care fac bine un lucru, concret, la care vrei să devii și tu bun(icel). Gen Google AdWords”.

Citește tot articolul pe blogul lui Mircea Căpățînă...

Parallax

Vizualizari
22348
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri