Video Tutoriale AdWords Express: Ce este, cum ajută micile afaceri, cum setezi si optimizezi campaniile - Marketing - StartupCafe.ro
Madalina Stanescu

Video Tutoriale AdWords Express: Ce este, cum ajută micile afaceri, cum setezi si optimizezi campaniile

Thumbnail

StartupCafe.ro împreună cu un consultant în marketing digital și promovare online oferă antreprenorilor cu afaceri mici și mijlocii o miniserie de tutoriale video despre configurarea unui cont AdWords Express, setarea unei campanii și câteva exemple de optimizare.

AdWords Express este o versiune mult simplificată a soluției AdWords care permite afacerilor mici să realizeze, în mai puțin de 15 minute, campanii de publicitate pe Google, cu conversii în rezultate măsurabile precum: apeluri telefonice, vizite în magazin și acțiuni pe website de la potențiali clienți.

Pe parcursul mini-seriei video despre AdWord Express, vei afla, rapid, cum îți poți promova afacerea prin intermediul motoarelor de căutare. După cele 3 tutoriale vei ști:

  • Ce este Google Adwords Express
  • Cum funcționează
  • Cum poți seta prima campanie
  • Cum poți optimiza campaniile tale în Google Adwords Express

Înainte de asta este foarte important să știi că peste 80% dintre utilizatori folosesc un motor de căutare atunci când au nevoie de informații despre o afacere locală.

De asemenea peste 70% dintre persoanele care caută un anumit tip de produs sau serviciu îl caută de pe dispozitive mobile și vizitează acel loc în următoarele 24 de ore prin urmare este foarte important ca afacerea ta să fie vizibilă online, în momentul în care utilizatorii caută sau au nevoie de un produs sau un serviciu similare cu ceea ce oferi tu în portofoliul de produse

Să luăm un exemplu: să spunem că avem nevoie de un instalator, în sectorul 3; cel mai firesc lucru pe care îl vom face: vom merge pe Google și vom căuta ”instalator sector 3”.

Este foarte important să știi că rezultatele pe care le vezi în partea de sus însoțite de icon-ul ”Ad”  sunt anunțuri plătite.

Prin urmare, toate site-urile care apar în zona anunțurilor marcate cu ”Ad” au licitat pe cuvinte cheie și au plătit ca anunțurile lor să fie listate, de către Google, în partea de sus a ecranului.

Ceea ce vedem în partea de jos – listing-urile din Google Maps – sunt rezultate din Google my Business (Compania Mea pe Google).

Pentru a putea fi listat aici este necesar să îți faci un cont Google în Google My Business și să îl optimizezi cu cât mai multe informații și detalii despre afacerea ta.

În partea de jos vedem indexarea organică. Aici site-rile nu au plătit pentru fi listate de către Google dar au făcut un lucru foarte important: au optimizat site-ul pentru motorul de căutare. Au făcut, așa – numitul proces SEO – Search Engine Optimization.

Dacă procesul SEO durează foarte mult timp - poate dura până la trei-șase luni sau chiar peste un an, în partea de sus a paginii cu rezultatele de căutare, afacerea ta poate fi listată de către Google prin anunțurile plătite.

Cum poți face acest lucru? Ai două variante:

  • poți promova afacerea fie prin intermediul platformei Google Adwords sau
  • poți folosi cea mai nouă platformă lansată de Google: Adwords Express.

Practic tu vei licita pe anumite anumite cuvinte cheie, de interes pentru afacea ta, astfel încât site-ul tău să fie listat în primele rezultate, atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie.

Care este diferența dintre Google Adwords și Google Adwords Express?

Adwords Express se adresează persoanelor care sunt la început de drum, fără experiență cu astfel de platforme PPC (Pay per Click) și care se promovează pentru prima data.

Adwords Express este o soluție automatizată; acest lucru înseamnă că vei scrie doar un anunț, vei indica un număr de telefon sau un site iar sistemul va face totul pentru tine, adică va licita pe cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea ta.

Prin comparație, platforma Adwords Standard necesită mult mai multe intervenții din partea ta, ai în mai multe optimizări pe care le poți face dar asta presupune și o experiență pe care tu ar trebui să o ai în gestionarea campaniilor PPC.

Știai că? Bugetul poate fi ajustat oricând, iar plata se face doar atunci când reclama funcționează, respectiv un potențial client dă click pe reclamă. Prin această abordare, AdWords Express este un instrument potrivit afacerilor care nu au o persoană dedicată care să gestioneze campaniile publicitare online.

Prin urmare, atunci când vrei să decizi care dintre aceste două platforme este mai potrivită pentru tine, e bine să știi că dacă nu ai un site sau ești la început de drum Google Adwords Express poate fi o opțiune recomandată pentru primele tale campanii de promovare PPC.

Este foarte simplu să folosești Google Adwords Express. Pașii pentru a crea o campanie îi vom detalia în următorul tutorial. Cei mai importanți dintre acestea sunt:

  • alegerea unui obiectiv
  • selectarea regiunii vizată de către tine
  • alegerea bugetului
  • scrierea anunțurilor

Iată mini-seria completă de tutoriale  

Ce este Google AdWords Express (Tutorial 1)

AdWords Express: Cum setezi prima campanie (Tutorial 2)

Adwords Express: Tipuri de optimizări (Tutorial 3)

Parerea ta despre articol
Vizualizari
334
Conţinut
2.8
Just for testing :

interaction: 1.17

popularity: 3.17

publishing: 2.33

expertise: 5

rating: 2.8

Marketing
Articole publicate : 2
Adauga comentariu