Claudiu Zamfir
De la rețetele bunicii, păstrate cu grijă peste generații în familiile românilor, până la aplicațiile de smartphone ale nepoților, 8 mici afaceri românești în domeniul culinar au ieșit din „cuptor” în „bucătăria” Hubcelerator Food 2018, un accelerator de afaceri dezvoltat de Impact Hub Bucharest.
În 10 săptămâni, antreprenorii români acceptați în accelerator au fost susținuți să treacă de la idee la un model de business validat în piață, prin intermediul workshop-urilor și training-urilor pe teme precum: vânzări, marketing, previziuni financiare, taxe și contabilitate, legislație, prototipare etc.
Programul s-a încheiat pe 11 decembrie, cu un eveniment de absolvire, unde cei 8 antreprenori și-au prezentat startup-urile, evoluția și planurile de viitor.
Startupurile „made in România” care au încheiat cu succes acceleratorul sunt:
Pe parcursul celor 10 săptămâni de program, antreprenorii au lucrat cu mentori și training din domeniul afacerilor alimentare și nu numai:
Hubcelerator Food este o ediție specială a acceleratorului Hubcelerator, dezvoltat de Impact Hub Bucharest din 2013. De-a lungul celor 6 ediții, Impact Hub Bucharest a reunit peste 140 de antreprenori cărora le-a oferit resursele necesare pentru a ajunge de la idee la un model de business valid în 10 săptămâni.
De-a lungul celor 6 ediții de până acum, peste 1500 de potențiali clienți au fost abordați pentru validarea business-ului și s-au strâns 25.000 de euro prin 7 campanii de crowdfunding.