Claudiu Zamfir

Startup-ul românesc iziBAC anunță că a ajuns la o valoare de 2 milioane dolari în 3 ani

Thumbnail

Aplicația românească iziBAC, folosită de liceeni să se pregătească pentru bacalaureat, a obținut o investiție de capital de risc de 160.000 de euro, în urma căreia startup-ul spune că a ajuns să valoreze 2 milioane de dolari, în cei 3 ani de existență.

Startup-ul bucureștean s-a listat pe platforma românească de finanțare participativă Seedblink și, în mai puțin de o săptămână, a anunțat că și-a atins deja ținta de finanțare de 160.000 euro, cu un număr de 20 de investitori.

„Prin închiderea cu succes a acestei runde de finanțare, compania ajunge să valoreze 2 milioane USD (1.66 milioane EUR)” - susține iziBAC într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

„Suntem extrem de mândri de această reușită și ne onorează încrederea care ne-a fost oferită. Suntem recunoscători celor 20 de investitori. Pe unii îi știam, pe ceilalți de abia așteptăm să îi cunoaștem. Urmează un an plin de provocări și multă muncă, dar suntem încrezători că vom reuși să atingem toate țintele asumate în business plan” - a spus Raluca Stratulat, CEO iziBAC.

Sumele atrase vor fi utilizate pentru a continua efortul de dezvoltare, prin implementarea de funcționalități cheie, precum un mod de joacă multiplayer, o platformă de lecții audio și video, extinderea mecanicilor de joc, dezvoltare de funcționalități pentru agregarea unei comunități de învățare și integrarea unui sistem de testare psihometrică bazat pe inteligență artificială alături de partenerii de la Brio, o altă companie care s-a lansat cu succes pe platforma SeedBlink.

Noua versiune, care urmează să fie va fi lansată săptămâna aceasta, implică o interfață mai dinamică și o experiență de învățare prin joc mai captivantă - promit cei de la iziBAC.

Fondat în anul 2017, iziBAC a investit din resurse proprii peste 250.000 de euro în dezvoltarea produsului său și a reușit să atingă 42.000 descărcări și peste 3000 de utilizatori activi lunar.

Potrivit datelor colectate de Termene.ro, înainte de noua investiție, iziBAC era deținută de Raluca Stratulat (60%), Adrian-Eduard Lache (24%) și Laurențiu-Mihai Pantelimon (16%).

iziBAC este o aplicație mobilă cross-platform (Android și IOS) care utilizează cadrul de gamificare Octalysis și concepte de psihopedagogie menite să inducă o experiență de învățare optimă, fără anxietate sau percepția efortului intelectual.

Conținutul educațional oferit de profesorii parteneri este adaptat sub forma unui quiz ce utilizează avantajele micro-learning și sub formă de lecții video și audio dinamice și captivante.

Dincolo de pregătirea pentru Bacalaureat, iziBAC mai oferă și cursuri de educație nonformală ce acoperă goluri din curricula oficială privind pregătirea adolescenților pentru lumea reală, cursuri precum educație financiară, antreprenorială, civică etc. Acestea sunt realizate în parteneriat cu entități de renume la nivel național, precum Entrepreneurship Academy, Școala de Valori etc.

În cei 3 ani de existență, startup-ul românesc a câștigat o serie de distincții: precum Locul 2 pe Europa în cadrul Global Edtech Awards 2020, Microsoft X Award, nominalizarea drept cea mai inovativă soluție digitală din România la World Summit Awards 2020, premii la secțiunea Educație din cadrul prestigioasei Gale a Societății Civile, precum și recunoașterea Comisiei Europene pentru inovație, prin Sigiliul de Excelentă.

Acum, echipa iziBAC caută profesori colaboratori, pentru care are o propunere de afacere în educație.

„Avem nevoie de profesori colaboratori care să ne ajute să extindem și diversificăm conținutul oferit în aplicație. Pentru cei mai dedicați și carismatici, avem chiar o propunere foarte lucrativă - dorim să îi invităm să realizăm împreună lecții video și audio la cele mai înalte standarde educaționale și de post-producție. Veniturile realizate din comercializarea acestor produse premium vor fi împărțite cu profesorii colaboratori. Ne dorim să angrenăm o economie a cunoașterii, în care punem o valoare corectă educației și răsplătim corespunzător profesorii. Acesta este doar primul pas din această viziune” - a spus Adrian Stratulat, director de dezvoltare (CBDO) al iziBAC.

De asemenea, startup-ul românesc  vrea să se extindă la nivel internațional și să alneseze un produs de pregătire pentru examenul american SAT în 2022. SAT-ul este un examen standardizat utilizat pentru admiterea în instituțiile de educație superioară din SUA.

Anual este dat de 2,2 milioane de elevi din SUA și un total de 3 milioane la nivel internațional, în 7000 de centre din 170 de țări.

Caracterul său global, precum și competiția drastică pentru a ajunge în Ivy League (cele mai apreciate universități din SUA) creează o piață propice pentru inovație.

Dimensiunea pieței era de 6,5 miliarde de dolari la nivelul anului 2019 și se așteaptă o creștere susținută în următorii ani.

Parallax

Vizualizari
1721
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri