Denisa Crăciun

Startup-ul românesc Hyperhuman deschide o nouă rundă de investiții

Thumbnail

Startup-ul românesc Hyperhuman deschide o rundă de investiții de 0,7 milioane de euro, condusă de Sparking Capital și susținută de investitorii Early Game Ventures și SeedBlink, conform unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Compania de conținut video inteligent pentru industria de sănătate și fitness vrea să își accelereze expansiunea globală și să permită organizațiilor să producă conținut video de calitate la scară largă.

Startup-ul fondat de Bogdan Predușcă, unul dintre foștii product leaderi Fitbit, a închis o rundă de finanțare în decembrie 2020 și a lansat o primă versiune a platformei de conținut în august 2021. Acum, Hyperhuman anunță deschiderea unei noi runde de investiți pentru a crește și a se extinde și mai rapid.

Runda late-seed în valoare de 700.000 de euro este condusă de fondul de investiții Sparking Capital la care s-a alăturat Early Game Ventures. Ambele fonduri au investit deja în runda precedentă de 500.000 de euro a Hyperhuman, din decembrie 2020.

Acum, cele două fonduri de tehnologie din Europa Centrală și de Est vor participa cu un total de 400.000 de euro, conform comunicatului.

Restul de 300.000 de euro vor fi strânși prin SeedBlink, platforma de investiții online pentru startup-uri de tehnologie din Europa. Campania publică se deschide pe 3 martie 2022 pe SeedBlink.

„Ne motivează foarte mult sa avem deja mii de profesioniști din domeniul sănătății și al fitness-ului după doar câteva luni de când am lansat prima versiune a produsului nostru și acum vrem să trecem la nivelul următor. Observăm o cerere uriașă atât din partea companiilor digitale, cât și a celor tradiționale din domeniul sănătății și fitness-ului pentru a-și extinde capacitățile de producție și distribuție de conținut. Această rundă de late-seed va accelera creșterea noastră și ne va ajuta să ne extindem oferta pentru business-uri din piețele cheie în care activăm”, spune Bogdan Predușcă, CEO și co-fondator Hyperhuman.

„Suntem bucuroși să preluăm investiția principală în runda late-seed a Hyperhuman, după investiția noastră din pre-seed din decembrie 2020. Cunoașterea solidă a industriei și abilitățile echipei de excelență în execuție, coroborate cu schimbările comportamentale ale consumatorilor către un consum hibrid de fitness, atât la fața locului, cât și în mediul digital, ne întăresc încrederea că Hyperhuman este bine poziționată pentru a exploata foarte bine atât nevoile companiilor, cât și pe cele ale creatorilor individuali de fitness”, susține Vlad Panait, Managing Partner la Sparking Capital.

Ce este Hyperhuman

Hyperhuman este platforma de conținut omnichannel care permite companiilor digitale sau tradiționale din domeniul health & fitness să creeze și să publice conținut video pe orice canal sau format.

Obiectivul companiei este de a face conținutul video de sănătate și fitness universal accesibil și reutilizabil.

Conținutul creat pe platformă poate fi publicat și consumat în mai multe formate și pe mai multe canale: ca video integral pe YouTube, pe un site web, în aplicația gratuită Hyperhuman Club sau în orice aplicații pentru consumatori care integrează API-ul și SDK-ul de conținut Hyperhuman.

---

Citește și:

Antreprenorul care a plecat din corporație pentru a lansa un startup în plină pandemie. De la Fitbit la Hyperhuman

 

Parallax

Vizualizari
448
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri