Raluca Abrihan

Un startup IT românesc lansează serviciu de monitorizare a sănătăţii angajaților. Cât costă şi cum funcţionează

Thumbnail

Un startup românesc de tehnologii din domeniul asigurărilor (insurtech), fondat de 1 an, lansează un serviciu de prevenție sub formă de abonament care include teste serologice pentru detectarea coronavirsului, consultații sau investigații în clinici, telemedicină și access la dosarul medical electronic, direct din aplicație pentru firme şi angajaţi.

“Măsurile recomandate de către majoritatea guvernelor și organizațiilor mondiale referitoare la întoarcerea oamenilor la muncă sunt legate de oferirea echipamentelor specifice pentru protecție, dezinfectarea spațiului de lucru și verificarea stării de sănătate a angajaților”, spun reprezentanţii firmei.

Astfel, startup-ul SanoPass lansează un serviciu dedicat angajatorilor prin care oferă o soluție pentru monitorizarea stării de sănătate. Preţul primelor 5.000 de astfel de abonamente vor fi la 20 de lei pe lună. Abonaţii îşi vor primi banii înapoi pentru serviciile neutilizate într-un an din cadrul abonamentelor.

“Pașaportul medical a luat naștere în urmă discuțiilor purtate în ultima luna cu peste 200 de angajatori din aproape toate industriile. Majoritatea se tem că odată cu relaxarea măsurilor și întoarcerea angajaților la muncă, aceștia vor avea un factor de stres în plus, reprezentat de un potențial risc de contaminare. Pentru a spori confortul angajaților le oferim un mix de servicii medicale de prevenție: analize, teste pentru anticorpi SARS-CoV-2, consultații, investigații în clinici, dosar medical și acces nelimitat la telemedicină, toate într-o singură aplicație”, a declarat Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.

SanoPass a fost lansat în 2019 şi este evaluat la 2 miloane de euro după ce a primit recent o investiție de 300.000 de euro.

Parallax

Vizualizari
1071
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri