Claudiu Zamfir

Finanțare de 300.000 euro pentru o aplicație românească de programări la frizer

Thumbnail

O aplicație românească prin care se fac programări la frizerii, coafor și saloane de înfrumusețare a obținut o finanțare de capital de risc de 300.000 de euro de la un fond de invesiții.

Platforma MERO, fostă Nova Booker, a atras investiția de la Founders Bridge, un fond de investiții care se li implică în dezvoltarea afacerilor finanțate.

Finanțarea va fi utilizată pentru accelerarea creșterii companiei, a informat, vineri, MERO, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Aplicația MERO este destinată industriei în creștere a saloanelor de înfrumusețare și spune că facilitează conectarea clienților cu saloane aflate în proximitate, intermediind 100.000 de rezervări lunar.

Potrivit sursei citate, platforma are peste 700 de saloane membre, din 50 de orașe ale țării și generează pentru acestea un flux constant de noi clienți.

Compania a realizat o investiție inițială de circa 200.000 de euro pentru dezvoltarea tehnologiei, extinderea acoperirii naționale și susținerea saloanelor din rețea.

Platforma de programări la coafor a fost lansată în anul 2017, la Craiova, sub numele de Nova Booker, de un grup de tineri IT-iști și economiști, printre care Cătălin Lupu, Bogdan Protopopescu și Dragos Sebestin.

Ulterior, platforma și-a schimbat numele în MERO, având acum sediul central la Cluj. Echipa este formată acum din 12 persoane.

De anul acesta, firma este condusă de Andreea Trif, managing partner. Ea are o experiență de peste 15 ani în companii de tehnologie și media din România și Suedia, unde a condus echipe și a dezvoltat produse tip marketplace aflate în faza de startup și scale-up.

„Atragerea în proiect a unui fond precum Founders Bridge, cu experiență în dezvoltarea de platforme de tip marketplace, validează parcursul demonstrat precum și potențialul afacerii. Suntem mândri că am contribuit semnificativ în dezvoltarea afacerii a peste 1.200 de specialiști din domeniul serviciilor de înfrumusețare, care au putut să evolueze și să obțină un număr mai mare de clienți”, a declarat Andreea Trif, potrivit comunicatului transmis StartupCafe.ro.

„Apreciem creșterea accelerată a MERO și ambiția de a consolida poziția de lider de piață în industria de înfrumusețare. Ne-a convins implicarea pentru a oferi cel mai bun produs atât pentru consumatori cât și pentru saloane, cu rezultate dovedite și creștere anuală susținută a veniturilor și numărul de rezervări noi către saloane”, a spus și Liviu Munteanu, partener Founders Bridge.

În iulie 2021, o altă aplicație românească de programări la coafor, Stailer, a obținut o investiție de 500.000 de euro.

---

Citește și:

Parallax

Vizualizari
1056
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri