Claudiu Zamfir

Dan Oros, head of marketing al Google România, investește în Bloomcoding, un startup de lecții IT

Thumbnail

Unul dintre liderii Google România, Dan Oros, head of marketing, a anunțat, luni, că investește într-un nou startup: Bloomcoding, o școală digitală de programare si logica pentru copii cu vârste de până la 14 ani.

Bloomcoding este un startup fondat în septembrie 2021, de Emil Chichioi, un tânăr antreprenor din Republica Moldova, plecat în Olanda pentru studii. Startup-ul activează în România, însă a pornit ca firmă înregistrată legal în Estonia.

Dan Oros este cunoscut ca investitor în startup-uri românești, fiind unul dintre scouterii  fondului de investiții american Accel, în programul acestuia de scouting, cu investiții pre-seed în echipe tech din Europa. De-a lungul timpului, managerul român a investit în cel puțin 10 startup-uri de tehnologie.

„Cred că educația formală de azi nu oferă competențele de care copiii au cea mai mare nevoie, cum ar fi înțelegerea tehnologiei și gândirea critică. De asemenea, cred că învățarea ar trebui sa fie la fel de interesantă și interactivă ca joaca, și că dezvoltarea unui mindset în direcția asta e esentială pentru orice copil. Dacă ai copii cu vârsta între 5 și 14 ani, îți recomand să participi cu ei la o lecție gratuită. Sau să trimiti informația mai departe celor care au copii” - a scris Dan Oros pe Facebook.

„Am ales sa investesc in ei pentru că: 1) Emil, co-fondatorul, e antreprenorul cel mai potrivit pentru aceasta misiune, si 2) există un potential imens de a dezvolta acest program într-o alternativă la educația formală si de a avea un impact pozitiv asupra unei intregi generații de copii” - și-a motivat Dan oros decizia de a investi în Bloomcoding.

Potrivit CrunchBase, Bloomcoding a obținut până acum investiții de 100.000 de euro.

Parallax

Vizualizari
3360
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri