Denisa Crăciun

Aplicația bonapp.eco, prin care românii pot cumpără la reducere alimente ce se apropie de data expirării, se extinde la Brașov

bonapp

Aplicația românească de bonapp.eco, de combatere a risipei alimentare, se extinde la Brașov, potrivit unui comunicat transmis StartupCafe.ro, miercuri.

Startup-ul a lansat o aplicație mobilă ce combate risipa punând în legătură utilizatorii și comercianții care vând alimente aproape de data expirării.

Bonapp.eco se lansează cu 30 de parteneri în Brașov, inclusiv magazine alimentare, restaurante, brutării și cafenele, potrivit comunicatului. Aceștia includ brand-uri ca Domino’s Pizza, Glovo Express, Haplea, Hello Donuts, NoodlePack, Starbucks și Secom, precum și magazine sau restaurante locale.

Prin aplicația mobilă utilizatorii pot cumpăra produse alimentare care se apropie de data expirării, la reduceri de 50% până la 80%.

„Cu o populație de peste 250.000 de locuitori, Brașovul a fost întotdeauna în topul nostru pentru expansiune. Pe lângă demografia favorabilă, orașul oferă o potrivire culturală promițătoare pentru bonapp.eco. Brașovul se bucură de un ecosistem înfloritor, cu tineri și oameni educați, care împărtășesc valorile noastre”, a declarat Diego Roy de Lachaise, CEO și co-fondator bonapp.eco.

Până în prezent, peste 200.000 de utilizatori au descărcat aplicația în București și Cluj-Napoca și au salvat 250 de tone de alimente de la aruncare, susține startup-ul.

Co-fondatorul și CCO bonapp.eco Luka Zivkovic a adăugat: „Risipa alimentară impactează negativ din punct de vedere financiar atât comercianții, cât și producătorii și consumatorii și reprezintă, de asemenea, o amenințare majoră pentru mediu. Într-o perioadă în care inflația lovește puternic, bonapp.eco poate veni în ajutorul consumatorilor. Prin extinderea aplicației la Brașov, ne urmărim neîncetat misiunea: să transformăm provocările de mediu, economice și sociale cauzate de risipa alimentară într-o oportunitate durabilă în beneficiul tuturor.”

Până în prezent, bonapp.eco a strâns 1,4 milioane EUR de la business angels și fonduri de capital de risc. Fondatorii startup-ului plănuiesc o nouă rundă de strângere de fonduri în mai 2024 pe care le vor folosi pentru extinderea companiei în zece orașe din România.

---

Citește și:

Parallax

Vizualizari
240
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri