Adi Iacob

Uber a vândut o parte din afacerile sale cu livrări de mâncare pentru 206 milioane dolari

Thumbnail

Uber a vândut serviciul său de livrare a alimentelor ― Uber Eats ― din India rivalului local Zomato, pentru 206 milioane de dolari, în contextul în care compania pare că dorește să-și reducă cheltuielile globale, scrie TechCrunch.

Negocierea începută în luna decembrie a anului trecut s-a sfârșit cu tranzacția din ianuarie, când Uber a anunțat că a vândut afacerea cu livrări de mâncare din India către Zomato pentru o pondere de 9,99% din startup-ul indian. 

Atunci, cele două companii nu au dezvăluit termenii financiari ai tranzacției, pe care presa locală din India i-au estimat la aproximatv 350 de milioane de dolari. 

Uber a lansat serviciul de livrare a alimentelor în India la jumătatea anului 2017. Chiar dacă firma americană a oferit reduceri considerabile pentru a câștiga clienți, UberEats nu a reprezentat niciodată o amenințare reală pentru companiile locale Zomato și Swiggy ― ambele procesând peste 1 milion de comenzi în fiecare zi.

În comparație, volumul zilnic de comenzi a UberEats a fost de 600.000.

Ieșirea Uber Eats de pe piața din India a făcut ca piața locală de livrări a alimentelor să devină un duopol între Zomato și Swiggy (-care a strâns 113 milioane de dolari într-o rundă de finanțare din februarie). Conform estimărilor industriei, Swiggy este principala afacere de livrare a produselor alimentare din India.

Parallax

Vizualizari
876
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri