Adi Iacob

Uber negociază vânzarea unei părți din afacerile sale

Thumbnail

Uber negociază vânzarea serviciul său de livrare a alimentelor ― Uber Eats ― din India rivalului local Zomato, în contextul în care compania pare că dorește să-și reducă cheltuielile globale, potrivit unor oameni apropiați situației, citați de TechCrunch.

În prezent, tranzacția evaluează afacerile Uber Eats din India la aproximativ 400 de milioane de dolari, susține una dintre sursele citate de publicația americană. Potrivit termenilor acordului, Uber ar putea investi între 150 și 200 de milioane de dolari în Zomato și poate obține o participație considerabilă în cadrul startup-ului indian.

Discuțiile au loc într-un moment în care Zomato urmează să închidă o nouă rundă de finanțare în valoare de 600 de milioane de dolari, potrivit informațiilor oferite de CEO-ul companiei indiene ― Deepinder Goyal ― agenției de știri locale PTI, la începutul lunii decembrie. TechCrunch scria la finalul lunii noiembrie că Ant Financial (din China) a fost aproape de a conduce o rundă de finanțare de până la 600 de milioane de dolari în Zomato, la o evaluare de 3 miliarde de dolari.

Uber a lansat serviciul de livrare a alimentelor în India la jumătatea anului 2017. Chiar dacă firma americană a oferit reduceri considerabile pentru a câștiga clienți, UberEats nu a reprezentat niciodată o amenințare reală pentru companiile locale Zomato și Swiggy ― ambele procesând peste 1 milion de comenzi în fiecare zi.

În comparație, volumul zilnic de comenzi a UberEats a fost de 600.000, a declarat una dintre persoanele citate. 

Zomato, care de anul trecut a pierdut mai mult de 40 de milioane de dolari în fiecare lună, și-a redus pierderile lunare la 20 de milioane de dolari, potrivit Info Edge, unul dintre investitorii în compania indiană.
 

Parallax

Vizualizari
1040
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri