Claudiu Zamfir

Startup-ul slovac de conferințe Slido, cumpărat de Cisco

Thumbnail

Compania americană de tehnologie Cisco a  anunțat, luni, că va cumpăra startup-ul slovac Slido, cunoscut pentru soluțiile sale interactive, utilizate de organizatorii de conferințe pentru a comunica cu publicul și a-l antrena în dezbateri.

Părțile nu au dezvăluit suma tranzacției.

Cisco urmărește astfel să integreze Slido în platforma sa de comuncații și conferințe online, Webex, utilizată de companii, mai ales acum, în perioada de pandemie COVID-19, pentru ședințe și întruniri de la distanță.

Startup-ul slovac are peste 7 milioane de participanți, lunar, în diverse conferințe. Prin tehnologia sa interactivă, Slido permite organizatorilor de conferințe să obțină feedback de la public, înainte, în timpul și după eveniment, prin intermediul unor sesiuni de întrebri și răspunsuri (Q&A), sondaje dinamice, chestionare etc.

Slido a fost fondat în anul 2012, la Bratislava, de 4 antreprenori: Frantisek Krivda, Peter Komornik, Peter Slivka și Rastislav Molnar. În tot acest timp, startup-ul a accesat investiții de capital de risc de numai 30.000 de euro - o mică rundă de investiții seed, în anul 2013, conform datelor de pe Crunchbase.  În rest, firma a crescut din resurse proprii.

Gigantul american Cisco a mai cumpărat, în urmă cu 4 luni, startup-ul suedez Modcam, fondat de inginerul român stabilit în Suedia Bogdan Tudosoiu, alături de 3 asociați (Jan Erik Solem, Karl Anders Johansson și Tord Wingren).

Parallax

Vizualizari
420
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri