Samsung investește 4,6 milioane dolari într-un start-up care dezvoltă un motor de căutare de conținut audio - Afaceri - StartupCafe.ro
Adi Iacob

Samsung investește 4,6 milioane dolari într-un start-up care dezvoltă un motor de căutare de conținut audio

Thumbnail

Samsung a investit 4,6 milioane de dolari în AudioBurst, un start-up din Tel Aviv care dezvoltă un motor de căutare de conținut audio. Ca parte a parteneriatului, tehnologia AudioBurst va fi integrată în produsele Samsung la scară mondială, începând cu televizoarele inteligente ale companiei.

Producătorul coreean a făcut investiția prin intermediul Samsung Ventures. Investiția face parte din runda de finanțare a seriei A a Audioburst, care acum totalizează 11,3 milioane de dolari, scrie Business Wire.

Alți investitori din rundă includ compania care dezvoltă un sistem de recunoaștere vocala din Tokyo — Advanced Media, fondul israelian de investiții specializat în securitate cibernetică — Flint Capital și firma de investiții 2B-Angels din Tel Aviv.

Înființată în 2015, AudioBurst dezvoltă tehnologii de căutare bazate pe inteligența artificială, capabile să scaneze, să eticheteze și să indexeze conținutul audio.

Startup-ul a folosit inteligenţa artificială pentru a dezvolta un motor de căutare ce îţi permite, fie că te afli în maşină în drum spre serviciu, acasă, ori la birou să cauţi printre toate materialele audio difuzate la radio sau în online pentru a găsi o declaraţie anume, sau poate o informaţie dintr-o emisiune sau dintr-un jurnal.

Citește și Un motor de căutare pentru continut audio: Cum funcţionează ideea unui startup ce vrea să fie noul Google în acest domeniu

Startup-ul va integra în televizoarele inteligente produse de Samsung un asistent virtual, a afirmat Amir Hirsh, cofondator și CEO al Audioburst. "Astăzi, în case sunt mai mult de 33 de milioane de dispozitive vocale și mai mult de 30% din interogările mobile sunt căutări vocale", a adăugat Hirsh.

Este o mișcare dură din partea Samsung, în timp ce dispozitivele Echo produse de Amazon, cu asistentul virtual Alexa, domină piața difuzoarelor inteligente, scrie Forbes. Audioburst ar putea, de asemenea, să ajute Samsung să concureze împotriva asistentului vocal al Google.

Vizualizari
413
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu