Revolut: ai contul blocat? Ce spune compania despre astfel de situaţii
Raluca Abrihan

Revolut: ai contul blocat? Ce spune compania despre astfel de situaţii

Thumbnail

După ce mai mulţi cititori ne-au sesizat în legătură cu blocarea conturilor de Revolut şi cum mulţi utilizatori s-au plâns de aceeaşi problemă şi pe Facebook, am întrebat startup-ul care sunt cauzele blocării acestor conturi şi dacă au primit solicitări de la ANAF sau alte instituţii de poprire a conturilor.

“Nu am primit nicio solicitare de la ANAF sau de la alte instituții abilitate de blocare a anumitor conturi”, au răspuns reprezentanţii Revolut pentru StartupCafe.

Cu toate acestea, ei explică cum că în anumite situaţii sistemele companiei pot recurge la suspendări temporare ale conturilor unor utilizatori atunci când sunt sunt semnalate activităţi suspecte.

„Sistemele noastre de securitate monitorizează în permanență toate conturile utilizatorilor pentru a ne asigura că acestea sunt protejate de fraudă, iar atunci când semnalează activități suspecte, acest lucru poate duce la o suspendare temporară a contului.

Această măsură este o cerință a reglementărilor în vigoare pentru a proteja conturile. Ca orice alt furnizor de servicii financiare, ne supunem unor reglementări care ne interzic să comentăm cu privire la specificul acestor investigații - acest lucru ar fi ilegal și categoric în defavoarea clienților care ar putea deveni victime ale fraudei.

Suntem pe deplin conștienți de impactul pe care acest lucru îl poate avea asupra utilizatorilor noștri, iar colegii noștri lucrează pentru a redeschide conturile cât se poate de repede, atunci când e cazul”, spun reprezentanţii Revolut.

Într-un interviu pentru StartupCafe, unul dintre fondatorii Revolut, Vlad Yatsenko, a declarat în legătură cu posibilele fraude pe care le-ar putea face utilizatorii prin intermediu acestui seriviu:

Aceasta este în general problema autorităţilor din domeniu să se asigure că cetăţenii îşi plătesc taxele, prin diferite modalităţi, inclusiv educarea cetăţenilor. Noi nu facilităm astfel de activităţi. Activităţi, precum evaziunea fiscală, sunt ilegale, evident, iar din punctul nostru de vedere nu încurajăm astfel de activităţi. Dar noi nu sutem responsabili de taxele pe care trebuie să le plătească fiecare individ, aceasta este obligaţia fiecăruia în parte. Aşa că, în ceea ce ne priveşte, dacă autorităţile suspectează pe cineva sau cercetează vreun caz de fraudă fiscală, noi cooperăm cu autorităţile abilitate.

Iată câteva dintre plângerile utilizatorilor Revolut, publicate pe grupuri de pe Facebook:

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

 

Thumbnail
Parallax

Vizualizari
9788
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
vali
.
buna seara, am contu blocat de 2 luni. nu reusesc sa vb cu ei. am dat mesaje si nu raspunde nimeni.
vreo idee cineva.


poza de profil
Dragomir
Ercean
Ce face Revolut este inadmisibil. Hai sa va spun cum sta treaba in privinta contului meu. Este blocat din sept. 2019, se fac 6 luni de cand stau cu bani blocati in cont. Nu mi se mai raspunde absolut deloc pe chat, Dar acolo oricum era doar un robot. Le-am facut seaizare oficiala prin e-mail, mi-au scris un e-mail frumos inapoi si cam atat. Mi-au scris asta: Our resolution

I understand you were put in an uncomfortable situation. Nonetheless, each review takes time, and we have to be very thorough in our reviews.

Given the complexity of this issue, we require some more time to reach a solution. We will reach out to you via the in-app chat once we will have an update or we will require any more information.

Please rest assured that we are taking care of your case as a priority.

Isi bat joc cum nu am mai vazut, orice banca commerciala mi-ar fi delocat Contul in cateva zile, revolut nu o poate face dupa 6 luni.

Ah, sa nu va inchipuiti ca am facut ceva dubiosenii. Nu am avut tranzactii dubioase, nu am tranzactionat criptomonede sau mai stiu eu ce.

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings