Nouă problemă la Revolut, în România: „Lucrăm contra-cronometru pentru a ne asigura că banii vor fi virați cât mai repede”
Claudiu Zamfir

Nouă problemă la Revolut, în România: „Lucrăm contra-cronometru pentru a ne asigura că banii vor fi virați cât mai repede”

Thumbnail

Utilizatori din România ai serviciului financiar Revolut s-au plâns că le-au fost dublate sumele la alimentările de cont de pe carduri Visa, în acest week-end, iar startup-ul fintech a prezentat scuze și a dat asigurări că oamenii își vor recăpăta banii în conturile afectate.

Acesta este al doilea incident de acest fel, în decurs de o lună.

„Ni s-a adus la cunoștință faptul că o serie de alimentări de cont realizate în acest weekend prin top-up de pe carduri emise de Visa au fost dublate. În momentul de față, colegii noștri investighează situația și lucrăm contra-cronometru pentru a ne asigura că banii vor fi virați cât mai repede înapoi în conturile afectate. Ne cerem sincer scuze pentru neplacerile create și vă asigurăm că lucrăm activ la remedierea situației”, a transmis Revolut, duminică, pe Facebook.

În aproximativ o oră, postarea Revolut avea deja 40 de comentarii.

„Sa sperăm că veți rezolva cât mai repede și că ne vom primi banii in conturi dar având în vedere că e duminică....cam greu. Poate luni, marți. Ne plângem sau incercam sa fin înțelegători, rezultatul e că banii sunt blocați și dacă chiar aveam nevoie de ei..sunam un prieten? Cat de sigur e ca in viitor sa mai faci top up avand in vedere că se poate să faci un top up de 500 de lei dar factorul de multiplicare sa fie 10 și te trezești cu 5000 de lei blocați pe care sa îi aștepți 1zi, 2, 3 cu promisiunea: vom remedia "in cel mai scurt timp". Întrebarea e: faceți ceva ca aceste incidente sa nu se repete? Iunie, iulie 2019 același scenariu”, a comentat o persoană care spunea că este afectată de top-up.

Altcineva a luat apărarea startup-ului: „Chill, s-a intamplat si la case mai mari, cu 25 de ani prezenta in Romania”. 

Startup-ul fintech Revolut a fost înființat în anul 2015, la Londra, de Nikolay Storonsky și Vlad Yatsenko. Până acum, firma a atras investiții de 336 de milioane de dolari și a ajuns să fie evaluată la 1,7 miliarde de dolari.

În prezent, serviciile Revolut sunt folosite în 32 de țări, printre care și România. Revolut și-a deschis un birou local în România în luna mai 2018, având-o pe Irina Nicoleta Scarlat în funcția de country manager. Aproximativ 100.000 de români utilizează serviciile Revolut.

Directorul general (CEO) și cofondatorul Revolut Nikolay Storonsky (34 de ani) s-a născut în Rusia, iar tatăl său, Nikolay Mironovich Storonsky, este manager în Gazprom, compania energetică deținută de statul rus. Tânărul Nikolay Storonsky a studiat fizica și economia la Moscova și a lucrat pentru bănci occidentale ca Lehman Brothers  și Credit Suisse. CEO-ul Revolut are o avere estimată la circa 500 de milioane de dolari.

Celălalt cofondator al startupului fintech, Vlad Yatsenko, a lucrat ca programator la Credit Suisse și  Deutsche Bank, iar la Revolut ocupă poziția de director tehnic (CTO).

Urmărește un interviu video cu cofondatorul Revolut Vlad Yatsenko, realizat de StartupCafe.ro, la București:

Vizualizari
33715
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu