Claudiu Zamfir

Platforma românească de marketing 2Performant a respins un atac cibernetic de amploare, în 2022

Thumbnail

Platforma românească de marketing afiliat 2Performant spune că a fost ținta unui atac cibernetic de amploare, pe care l-a respins la sfârșitul lunii august 2022, potrivit raportului pe trimestrul al treilea, depus în noiembrie la Bursa de Valori București.

Compania spune că echipa sa tehnică, infrastructura și platforma 2Performant „au gestionat cu brio” atacul, „nefiind înregistrată vreo pierdere”.

„În zilele de 25 și 26 august 2022, asupra 2Performant a fost lansat un atac DdoS asupra unuia dintre endpoint-urile publice ale API-ului Companiei. Ca urmare a atacului, serverele Companiei de API au primit peste 1 milion de cereri de la zeci de mii de IP-uri din toată lumea, fapt ce a cauzat un timp de răspuns ridicat al serviciilor Companiei. Topul țărilor din care au venit request-urile este condus de China, Thailanda și Statele Unite. Compania a luat măsuri imediate pentru a atenua atacul și, ca urmare a expertizei echipei 2Performant Network, nicio dată a niciunuia dintre utilizatorii Companiei nu a fost compromisă. Toate sistemele Companiei de atribuire au funcționat fără erori pe toată durata atacului, deși mai încet pe alocuri” - a detaliat 2Performant.

În primele 9 luni ale anului 2022, compania de marketing afiliat și influencer marketing a obținut o cifră de afaceri de 23,7 milioane de lei (în creștere cu 43% față de aceeași perioadă a anului trecut), dar a ieșit pe pierdere, cu 1,3 milioane de lei (în scădere totuși față de anul 2021, când a avut o pierdere de 1,6 milioane de lei).

2Performant a fost fondată sub numele de 2 Parale, în anul 2010, de antreprenorul Dorin Boerescu (foto). Prin platforma sa online, business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. 2Performant spune că a intermediat peste 8,2 milioane de vânzări online în valoare de 373 de milioane de euro, prin mai mult de 557 milioane de clickuri, pentru câteva mii de magazine online din România și din regiune, din peste 30 de domenii.

Firma este listată pe AeRo, piața alternativă pentru IMM-uri, a Bursei de Valori București.

Parallax

Vizualizari
210
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri