Monese, un rival al Revolut, urmează să „producă” 30 de milionari
Claudiu Zamfir

Monese, un rival al Revolut, urmează să „producă” 30 de milionari

Thumbnail

Startup-ul britanic de gestionare a finanțelor personale Monese, care a pătruns recent și în România, urmează să „producă” 30 de milionari în dolari în rândul angajaților săi, cărora le-a acordat acțiuni în companie, scrie, joi, Sifted, un site de antreprenoriat afiliat Financial Times.

„Toți cei care lucrează la Monese au share options (opțiuni de a primi acțiuni în condiții avantajoase, într-o schemă de stimulente pentru angajați - n.r.). Este vorba de a oferi angajaților mândria de a fi proprietar”, a declarat fondatorul startup-ului, Norris Koppel, pentru Sifted.

El crede că oferirea de acțiuni în firmă este o modalitate mai bună decât frica de a-și stimula angajații.

Antreprenorul susține că deja 20 de angajați ai Monese au devenit „milionari pe hârtie” prin prisma acțiunilor pe care aceștia le au în firmă și având în vedere actuala valoare a companiei. Numărul „milionarilor” din Monese ar urma să crească în perioada următoare, când este așteptată o nouă rundă de finanțare, care ar ridica valoarea acestui fintech la 1 miliard de lire sterline (aproape 1,3 miliarde de dolari).

Potrivit Sifted, Monese se diferențiază de competitorii săi prin faptul că este disponbil în 14 limbi, „printre care portugheza și româna”, acoperind astfel nișa lucrătorilor străini din Marea Britanie.

De asemenea, aplicația țintește expații din UK și prin faptul că le permite să depună cash prin 40.000 de oficii poștale din regat, facilitând transferurile de bani în țările de origine.

Lansat în anul 2015, de  Norris Koppel, startup-ul Monese a obținut până acum investiții de peste 80 de milioane de dolari, conform Crunchbase.com. În echipa centrală a Monese se află și un român, Mihnea Miculescu, ce figurează pe postul de Head of Content & Community, conform sursei citate. Mihnea Miculescu a absolvit Relații Economice Internaționale la ASE București, în 2008. Din 2010 el a lucrat la o agenție de marketing londoneză, iar în noiembrie 2018 s-a mutat la Monese.

Considerat un rival al Revolut, Monese oferă în România conturi IBAN la o bancă românească.

Peste 2 milioane de oameni folosesc serviciile Monese. Spre deosebire de mulți dintre competitori, clienții Monese folosesc serviciul drept cont bancar principal – 70% din fondurile primite reprezintă venituri salariale.

Cardurile contactless Monese folosesc un design vertical, sunt albastre și au doar logo- urile Monese și Mastercard. Fiecare plan tarifar are propriul său design de card.

Cardurile orizontale cu cifrele în relief au fost construite pentru a fi compatibile cu tehnologii de citire de card care acum nu mai sunt în uz.

Detaliile cardului bancar sunt acum scrise pe verso-ul acestuia, departe de ochii străinilor, ceea ce aduce un plus de securitate cardurilor Monese - susţin reprezentanţii companiei.

Parallax

Vizualizari
11030
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings