Google lansează oficial browserul Chrome în realitate virtuală
Adi Iacob

Google lansează oficial browserul Chrome în realitate virtuală

Thumbnail

Google adaugă oficial browserul Chrome în platforma sa de realitate virtuală (VR) Daydream. Începând de astăzi, utilizatorii care folosesc căștile VR Daydream View sau Lenovo Mirage Solo pot accesa Chrome de pe ecranele lor de start. 

Versiunea VR a browserului Chrome are în cea mai mare parte aceeași caracteristici ca și varianta desktop, dar există un "mod cinema" care optimizează videoclipurile de pe internet pentru a putea fi vizionate în VR, scrie The Verge

Utilizatorii Daydream (și utilizatorii altor seturi de căști) au avut acces la browserul Chrome în VR pentru un timp, prin intermediul versiunilor de testare ale browserului sau prin intermediul aplicației mobile Android pentru Chrome. Dar acest anunț afișează această versiune a Chrome ca o aplicație de navigare stabilă, cu drepturi depline, și nu un experiment sau un canal pentru WebVR.

Integrarea Daydream cu produsele Google existente reprezintă o strategie de vânzare pentru companie, deși aplicațiile Google VR s-au extins la o mulțime de căști (doar săptămâna trecută a fost lansată o aplicație YouTube pentru Samsung Gear VR). 

Prima generație de căști Daydeam View a fost lansată în octombrie 2016. Smartphone-urile Daydream-ready (care au încorporat în sistemul de operare platforma Daydream) pot fi plasate în compartimentul frontal al căștilor VR, care transformă imaginea într-o proiecție VR prin intermediul a două obiective.

Anul trecut, Google a cumpărat Owlchemy Labs, una dintre companiile de top dezvoltatoare de jocuri VR, care se va alătura diviziei Daydream. Rivalul său principal pe această zonă — Facebook — și-a închis propriu studio de conținut VR - Oculus Story Studio, la nici doi ani de la lansare.

Compania americană încearcă să câștige teren în domeniul realității virtuale. Săptămâna aceasta, Google a anunțat deschiderea unui hub pentru dezvoltatorii de proiecte în realitate virtuală și oferă între 30.000 și 40.000 de dolari pentru echipele care doresc să creeze astfel de conținut. Cei care trec de preliminarii vor lua parte la un boot camp de 3 zile (18-20 septembrie) și vor fi instruiți de creatori profesioniști de conținut în realitatea virtuală (VR) și regizori.

Vezi cum te poți înscrie: 40.000 de dolari de la Google pentru producători de filmulețe pe YouTube

Vizualizari
1588
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings