Claudiu Zamfir

Glovo- parteneriat de 100 milioane euro cu o firmă imobiliară, pentru divizia de livrări rapide

Thumbnail

Aplicația de livrări Glovo a încheiat un acord cu Stoneweg, prin care această companie imobiliară elvețiană urmează să investească 100 de milioane de dolari în spațiile deținute de startup-ul spaniol inclusiv în România, pentru extinderea serviciilor de livrare rapidă ale acestuia.

Acordul strategic vizează ca Stoneweg să investească 100 de milioane de euro în construcția și renovarea bunurilor imobiliare din orașele principale ale piețelor cheie Glovo.

Acest lucru va ajuta la accelerarea extinderii infrastructurii brandului și a spațiilor de stocare și livrare, pe măsură ce mai mulți parteneri de retail se alătură diviziei de livrărirapide a Glovo, Q-Commerce.

Glovo se va concentra inițial pe creșterea rețelei sale de spații de stocare și livrare din Spania, Italia, Portugalia, România și alte țări în curs de examinare în Europa, a informat „unicornul” spaniol, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

 În prezent, Glovo operează 18 spații de stocare și livrare la nivel global - în orașe precum Barcelona, Madrid, Lisabona și Milano - și dorește acum să deschidă spații similare în Valencia, Roma, Porto și București. Compania își propune să dețină 100 de astfel de spații de stocare și livrare până la sfârșitul anului 2021.

Astfel, Glovo vrea să dezvolte conceptul de dark store - magazine care preiau doar comenzi online de la consumatori.

Oscar Pierre, cofondator și CEO al Glovo, a declarat: „În urma pandemiei de COVID-19, credem că magazinele de tip dark stores reprezintă viitorul comerțului post-pandemic și credem că vom vedea o schimbare permanentă a obiceiurilor consumatorilor către livrarea în aceeași zi sau imediată. Suntem încântați să continuăm să extindem oferta noastră, astfel încât toate tipurile de afaceri, de la magazine independente locale la lanțuri multinaționale, să poată ajunge la tot mai mulți clienți datorită noilor soluții tehnologice și infrastructurii extrem de eficiente”.

Startup-ul Glovo a fost deschis în anul 2015, la Barcelona, de către doi tineri antreprenori, Oscar Pierre și Sacha Michaud.

În decembrie 2019, aplicația de livrări a anunțat că a ajuns la o valoare de peste 1 miliard de doalari, proclamându-se „unicorn”, în urma unei investiții de 150 de milioane de euro.

În total, Glovo a atras finanțări de peste 500 de milioane de dolari, în cei 6 ani de existență.

Parallax

Vizualizari
2076
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri