Raluca Abrihan

Facebook vrea mai mulţi clienţi business şi adaugă noi funcţii la serviciul Workplace

Thumbnail

Facebook a anunţat că va adăuga noi funcţii la serviciul Workplace, pentru a atrage clienţii din zona business şi a concura cu aplicaţii precum  Yammer sau Slack, având în vedere că în prezent reţeaua de socializare este identificată mai de grabă cu brandurile sale de consum, precum Messenger şi WhatsApp, notează News.ro.

Serviciul Workplace este un segment cu creştere rapidă, dar serviciile concurente Slack şi Microsoft Teams oferă integrarea unor aplicaţii de la terţi, ca mijloc de a atrage şi păstra clienţii.

Piaţa ar urma să valoreze 3,2 miliarde de dolari, potrivit firmei de analiză a pieţei IDC, şi se aglomerează rapid cu companii care includ Google, Cisco Systems şi Atlassian.

Produsul Workplace al Facebook va primi un aşa-numit director de integrare care va reuni peste 50 de servicii software, între care SharePoint al Microsoft, SurveyMonkey şi Jira, al Atlassian, care ajută dezvoltatorii să administreze proiecte şi să construiască software.

Aceste instrumente de colaborare au rolul de a fi centre de la care angajaţii din birouri pot accesa softul de afaceri pe care îl utilizează.

Facebook, care a introdus Workplace în 2016, a anunţat în octombrie că peste 30.000 de organizaţii utilizează produsul, între care Match Group, care deţine Tinder, Farmers Insurance Group şi Starbucks.

Prin comparaţie, Microsoft Teams este folosită de 200.000 de companii, în timp ce Slack susţine că are 50.000 de clienşi corporativi.

Citeşte şi:

Facebook îşi extinde serviciul de recrutare în mai multe ţări. Cum funcţionează

Parallax

Vizualizari
293
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri