Raluca Abrihan

Facebook îşi extinde serviciul de recrutare în mai multe ţări. Cum funcţionează

Thumbnail

Facebook îşi extinde serviciul de recrutare în 40 de ţări şi vrea să devină o competiţie serioasă pentru LinkedIn. Compania va investi peste 1 miliard de dolari în acest proiect, în echipă şi tehnologie. Cum funcţionează acest serviciu pentru cei care îşi caută joburi şi pentru firmele care îşi caută angajaţi.

Lansarea la nivel internaţional a acestui serviciu vine la un an de la lansarea lui în Statele Unite şi Canada.

Afacerile locale au crescut comunitatea noastră şi au creat cu 60% mai multe locuri de muncă. Vrem să îi ajutăm pe oameni să îşi găsească joburi mai uşor, iar afacerile locale să îşi poată angaja oamenii potriviţi, drept urmare extindem posibilitatea de a aplica pentru joburi direct pe Facebook în alte 40 de ţări. - spune Alex Himel, VP al Facebook.

Cei care aplică pentru un loc de muncă o pot face gratuit în secţiuine “Job” a butonului “Explore” (partea stangă a ecranului).

 

Firmele pot posta anunţuri de angajare direct din pagina lor de Facebook adăugând detalii precum: titlul jobului, categoria postului (full-time, intern, part-time), oferta salarială etc. Anunţul va apărea pe Facebook în mai multe locuri: pe pagina oficială a companiei, pe pagina de Joburi a reţelei, în pagina de Marketplace şi în News Feed. Firmele pot să comunice direct cu cei care aplică pentru un post prin aplicaţia de Messenger a reţelei de socializare.

Pagina de joburi poate fi accesată aici.

România nu se află încă în lista celor 40 de state noi în care programul de recrutare a fost extins, dar, pe parcursul anului acest proiect ar urma să fie introdus şi la noi.

Citeşte şi:

Facebook oferă granturi de până la 10 milioane dolari celor care creează comunităţi pe reţeaua de socializare

Parallax

Vizualizari
1092
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri