Denisa Crăciun
eMAG Black Friday 2021, unul dintre cele mai așteptate evenimente de shopping din 2021, va avea loc pe 12 noiembrie, cu o categorie nouă de produse în ofertă și cu livrare flexibilă pentru clienți, inclusiv în rețeaua easybox.
Black Friday este un moment în care se vor vedea tendințele anului în e-commerce. Astfel, în 2021, așteptările vizează creșterea plăților cu cardul, diversificarea coșului de cumpărături cu produse din mai multe categorii și creșterea comenzilor la easybox, a transmis eMAG într-un comunicat către StartupCafe.ro.
„Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Numărul clienților care își fac cumpărăturile online a crescut semnificativ și va antrena în continuare trecerea în online, dar și diversificarea categoriilor de cumpărături”, a transmis cel mai mare magazin online din România.
În 2020, 9 din 10 români știau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit unui studiu realizat de Kandar România.