Un canal de YouTube controversat devine primul care trece de pragul de 100 de milioane de abonați
Adi Iacob

Un canal de YouTube controversat devine primul care trece de pragul de 100 de milioane de abonați

Thumbnail

Canalul de YouTube al unei companii producătoare de videoclipuri în stilul Bollywood — T-series — a devenit primul care a trecut pragul de 100 de milioane de abonați pe platforma online. Canalul care găzduiește videoclipuri muzicale din India și trailere de filme, a crescut rapid în ultimii ani, în special din cauza duelului dintre acesta și youtuberul suedez PewDiePie. 

Ambele canale au trecut pragul de 90 de milioane de abonați (la câteva ore unul după celălalt) în luna martie.
PewDiePie, pe numele său real Felix Kjellberg, are în prezent aproximativ 96 de milioane de abonați pe YouTube.

Thumbnail

Deși PewDiePiew a oscilat între primul și al doilea loc încă din 2013, fiind canalul cu cel mai mare număr de abonați, T-Series a condus detașat în privința numărului de vizualizări ale videoclipurilor sale postate pe YouTube. 

Conform datelor Social Blade, PewDiePie câștigă din YouTube între 881.000 și 14 milioane de dolari pe an, în timp ce canalul indian obține între 8,4 și 134 milioane de dolari pe an. 

Atât reprezentanții T-Series, cât și youtuberul suedez au fost criticați din cauza modului în care au acționat pentru a atrage mai mulți abonați. 

Pentru a-l ajuta pe Pewdiepie să rămână numărul unu, fanii săi au hack-uit imprimante, asistenți vocali și chiar publicația Wall Street Journal. Cel mai recent, un monument ridicat în memoria celui de-al doilea Război Mondial a fost vandalizat cu textul "Abonați-vă la Pewdiepie". Creatorul nu a făcut prea multe eforturi pentru a tempera comportamentul fanilor săi. Într-un videoclip în care răspunde faptului că unul dintre fanii său a hack-uit  peste 50.000 de imprimante, youtuberul a numit actul "o meme bună pentru o cauză amuzantă" (“a good meme for a funny cause”).  

Nici retorica directorului T-series - “India vs. the World” - nu reprezintă un comportament adecvat. Videoclipul său de pe Twitter, în care descrie ascensiunea T-Series ca un moment istoric pentru India, vine odată cu creșterea naționalismul în țară după un atac cu bombă din luna februarie - care a ucis 40 de persoane în Kashmir și o confruntare militară între forțele pakistaneze și cele indiene.

Parallax

Vizualizari
3248
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri