Claudiu Zamfir

Compania Avon se vinde cu 2 miliarde de dolari, sub presiunea comerțului online

Thumbnail

Compania Avon, prin care multe românce mai făceau un ban din vânzări directe de produse cosmetice, ar urma să fie cumpărată pentru suma de 2 miliarde de dolari de către un grup de beauty mai mare.

Grupul de cosmetice brazilian Natura, care deține deja The Body Shop și Aesop, a anunțat că achiziționează brandul Avon, pentru 2 miliarde de dolari, informează BBC, citat de Mediafax.

Acționarii Natura urmează să dețină 76% din viitoarea companie, care va avea venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari.

Acordul va crea cea de-a patra companie de cosmetice din lume. Noua companie va deține 3.200 de magazine din întreaga lume, cu o prezență în 100 de țări.

Compania de vânzări directe Avon se străduiește să-și modernizeze afacerile globale în ultimii ani, deoarece modelul său de vânzări, door-to-door, a devenit mai puțin popular în era internetului.

În 2016, compania a declarat că își mută sediul de la New York în Marea Britanie, dar și reducerea a 2.500 de locuri de muncă în întreaga lume, ca parte a unui plan de redresare.

În același timp, Avon și-a vândut operațiunile din SUA către fondul de investiții Cerberus.

În luna aprilie, LG Household & Health Care a fost de acord să achiziționeze atât acțiunile Avon, cât și cele ale Cerberus în afacerea din SUA.

Potrivit analiștilor de la Brasil Plural, Natura "urmărește obiectivul de a deveni un brand global", dar a avertizat că va trebui să investească în mod semnificativ în operațiunile lui Avon în Brazilia. Avon are deja 2,2 milioane de consultanți de marketing direct în Brazilia.

Natura are un model de afaceri similar, iar mulți reprezentanți Avon în Brazilia vând și produsele Natura.

Producatorul de cosmetice brazilian a cumparat The Body Shop intr-o tranzacție estimată la 1 miliard de euro, de la grupul francez L'Oreal, în 2017.

Avon a fost înființat în anul 1886, la New York, de David Hall McConnell, un pionier al modelului de business al vânzărilor directe și al multi-level marketing (MLM). Acest model de business se bazează pe crearea unei comunități de vânzători independenți care sunt și utilizatori ai produselor și care câștigă bani în plus față de salariile pe care le au de la joburile lor curente, recomandând apropiaților produsele. 

Citește și:

Parfumuri create de inteligența artificială: Firma care produce pentru Avon colaborează cu IBM pentru a inova industria

Parallax

Vizualizari
4150
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri