Denisa Crăciun

Airbnb se teme că un declin al vaccinării îi va lovi afacerea de închirieri de locuințe

Thumbnail

Platforma online Airbnb, folosită de proprietari din toată lumea, inclusiv din România, se teme că un declin al vaccinării va lovi afacerea de închirieri de locuințe. Compania spune că răspândirea globală a variantelor de Covid-19 va afecta cererile de cazare și rezevările în trimestrul III al lui 2021.

Pandemia Covid-19 a impus reguli stricte de circulație la nivel global, drept urmare nu este de mirare că agențiile de turism și cele imobiliare au avut pierderi financiare. O soluție ar fi creșterea numărului de vaccinări, care ar putea încuraja oamenii să călătorească și ar elimina restricțiile, susține Airbnb.

„Am văzut o cerere puternică de rezervări în trimestrul II, obținând cel mai mare procent de cazări – brute – (definite ca nopți rezervate înainte de anulări și modificări) din orice trimestru din istoria noastră. Oaspeții din țări cu rate ridicate de vaccinare, inclusiv SUA și anumite zone din Europa ajută la redresarea numărului de călătorii”, spune compania.

CNBC remarcă faptul că acțiunile platformei online au scăzut cu peste 4% în al doilea trimestru al lui 2021. Chiar și așa, compania a declarat că se așteaptă ca în următoarele 3 luni să înregistreze cele mai mari venituri trimestriale de anul acesta.

 

Iată rezultatele companiei Airbnb:

 

  • Câștiguri: pierdere de 11 cenți per acțiune;
  • Venituri: 1,34 miliarde de dolari față de 1,26 miliarde de dolari („prognozate” inițial);
  • Airbnb a înregistrat 83,1 milioane de cazări și rezervări, în creștere cu 29% față de primul trimestru (2021) și cu aproape 200% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, după ce industria turistică a fost afectată de pandemia Covid-19;
  • Cheltuielile de marketing și de vânzări au crescut cu 175% în trimestrul doi față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 315 milioane de dolari.

Veniturile Airbnb au ajuns în al doilea trimestru al lui 2021 la 1,34 miliarde de dolari, în creștere cu aproape 300% față de aceeași perioadă a lui 2020.  

Pe de altă parte, cheltuielile de marketing au depășit 300 de milioane de dolari în 2021. Un motiv ar fi campania pe care Airbnb a derulat-o, Made Possible by Hosts, susține compania.

Airbnb a mai declarat că deși crede că va înregistra cel mai mare venit semestrial în următoarele luni din 2021, se așteaptă ca rezervările și cazările din acest interval să fie sub cele din trimestrul doi și trei din 2019, din cauza variantei Delta a coronavirusului.

"Nu știm cât de dispuși vor fi oamenii să călătorească în toamnă în comparație cu vara", a completat compania.

Airbnb este o platformă online pentru închirieri de locuințe în regim hotelier, utilizată de persoane din toată lumea. În aprilie 2020 a obținut o finanțare de 1 miliard de dolari, de la două fonduri de investiții.

O lună mai târziu, în mai 2020, a concediat un sfert din personal, ca urmare a crizei coronavirus COVID-19, care a afectat puternic turismul la nivel mondial.

 

Parallax

Vizualizari
223
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri