5 servicii ANAF pe internet, pentru firme și persoane fizice. Ce părere ai despre ele?

Depunerea de declarații pentru plata impozitelor și obșinerea de informații sunt câteva dintre activitățile pe care firmele și persoanele fizice le pot face online în relația cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Ce expereință ai avut cu serviciile ANAF pe internet? Lasă un comentariu la finalul acestui articol.

 
 

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală spune că oferă contribuabililor servicii electronice „care sunt disponibile 24h/24h, sunt uşor de accesat şi nu implică deplasarea la sediul administraţiei fiscale sau la oficiul poştal:

  • Spaţiul privat virtual (SPV) oferă contribuabililor persoane fizice şi persoane juridice toate facilităţile comunicării electronice a actelor administrative fiscale emise în formă electronică, precum şi a altor informaţii şi înscrisuri în legătură cu situaţia financiară sau fiscală proprie a acestora. Accesarea serviciului "Spaţiul privat virtual" se face de pe pagina principală a site-ului ANAF www.anaf.ro, la secţiunea ‘’Servicii Online-Serviciul înregistrare/înrolare persoane fizice şi juridice Spaţiul Privat Virtual’’;    
  • Asistenţă prin e-mail este un serviciu prin care contribuabilii pot obţine informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale. Serviciul este disponibil accesând secţiunea ‘’Formular de contact‘’ de pe pagina principală a site-ului ANAF www.anaf.ro;

ANAF spune că pune la dispoziţia contribuabililor în mod gratuit, și un calculator conectat la Internet, precum și îndrumare în utilizarea serviciilor online, la sediile administraţiilor judeţene a finanţelor publice, într-un spaţiu special amenajat.