CZ

6 trucuri pentru un site de firma bine pregatit inainte de lansarea oficiala

Imagine principala
6 trucuri pentru un site de firma bine pregatit inainte de lansarea oficiala
​Optimizarea site-ului de firma este importanta si inainte de lansarea propriu-zisa a acestuia, pentru a obtine un trafic cat mai mare, spun specialistii unei agentii romanesti de SEO (search engine optimization).

Potrivit unui comunicat remis, luni, de iAgency, "optimizarea SEO se face chiar inainte de lansarea site-ului", "pentru ca este mult mai eficient asa".

"Din cauza competitiei, strategia de optimizare SEO trebuie schimbata permanent. De aceea este mai bine sa incepi procesul inainte de lansarea website-ului" - sustine sursa citata.

Potrivit agentiei de optimizare web, un antreprenor care isi deschide site pentru firma trebuie sa aplice urmatoarele trucuri inainte de lansare:

  • 1. Creeaza o pagina cu "In curand" sau "In constructie" si optimizeaza elementele de baza – asta pentru ca motoarele de cautare ofera site-urilor mai vechi mai multa autoritate. Si pentru ca dureaza ceva timp pana vei ajunge pe locurile fruntase din Google, spre exemplu. O pagina conceputa in aceasta maniera le ofera robotilor informatii despre continutul, cuvintele cheie si experienta utilizatorului pe site-ul tau.

Tot aici este bine sa incluzi un "Call to action" puternic, care sa atraga. Ofera-le ceva la schimb: fie un video, un voucher, un ghid PDF sau orice i-ar putea incanta. Doar asa ii poti atrage de partea ta. Primul contact al unui utilizator cu site-ul este foarte important. Nu ii insela asteptarile si ramai consecvent in actiuni chiar si dupa lansare.

Daca vrei sa devii si mai vizibil, creaza link-uri catre retelele de socializare ale companiei tale si datele de contact. Creaza un kit media pentru jurnalisti si ofera-le informatii despre businessul tau si despre ce va fi site-ul. Aici poti include de la logo, la imagini, la prezentari biografice si misiunea companiei, pentru ca jurnalistii sa fie la curent cu schimbarile ce se petrec in compania ta. In plus, continutul proaspat si regulat pentru motoarele de cautare este parte integranta a strategiei de optimizare SEO.

  • 2. Construieste-ti conturi de Social Media pentru si mai multa vizibilitate  - este un pas absolut esential pentru optimizarea SEO sa creezi comunitati. Doar asa te vei asigura ca ai un public loial, familiarizat cu brandul tau. Comunica frecvent cu ei, ofera-le informatii de calitate pentru a le creste si mai mult increderea in tine. Dupa ce ai creat aceste conturi, conecteaza-le cu pagina "In curand" sau "In constructie" si asigura-te ca oamenii obtin informatii actualizate despre lansare, apasand un singur click.
  • 3. Creeaza-ti un blog si scrie in avans – continutul de calitate va atrage mult trafic, chiar si atunci cand blogul este foarte nou. Inainte de lansare, trebuie sa ai pregatite in avans cateva articole in format lung, mai mult de 2.000 de caractere, relevant pentru publicul tau tinta. Crearea unui blog este parte a strategiei de optimizare SEO care iti va permite sa faci anunturi prelansare, sa ai mereu continut proaspat si sa faci putina valva in online, care sa atraga link-uri de calitate.
  • 4. Toate paginile trebuie sa treaca prin optimizarea SEO – pe cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta si publicul tinta. Asigura-te ca fiecare pagina se focuseaza pe un aumit cuvant cheie si ca informatiile le sunt utile cititorilor. Nu uita sa folosesti cuvinte cheie, mai ales cuvinte cheie long-tail (site-ul tau nu va urca in pozitii fruntase pe termeni generali imediat), pe fiecare pagina si in meta taguri. Daca faci optimizare SEO de la inceput, motoarele de cautare vor indexa paginile in mod corespunzator si ai mari sanse sa ocupi pozitii fruntase in clasament.
  • 5. Publica continut pe alte bloguri si site-uri pentru a construi linkuri catre domeniul tau – este o modalitate mai rapida de a genera trafic pe site-ul tau si lead-uri pentru lista de mailing. Mai mult, te ajuta sa iti construiesti si o reputatie credibila.
  • 6. Inscrie-ti business-ul pe site-uri de nisa – care au legatura cu produsele/ serviciile pe care le comercializezi. Asa vei construi link-uri cu autoritate catre pagina "In curand" sau "In constructie", autoritate care va fi transferata si catre celalalte pagini dupa ce site-ul devine vizibil.

Conform iAgency, antreprenorii se pot folosi si de alte modalitati de a face SEO, precum: advertoriale, materiale video pentru canalul popriu de Youtube, comunicate de presa, newslettere.
Parallax

Vizualizari
388
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri