2Parale: Cumparaturi online de peste 15,5 milioane de lei de Black Friday. Care au fost cele mai cautate produse
raluca.abrihann

2Parale: Cumparaturi online de peste 15,5 milioane de lei de Black Friday. Care au fost cele mai cautate produse

Imagine principala
2Parale: Cumparaturi online de peste 15,5 milioane de lei de Black Friday. Care au fost cele mai cautate produse
Reteaua de afiliere 2Parale a inregistrat peste 42.000 de tranzactii online in valoare de 15,5 milioane de lei, cu ocazia weekend-ului Black Friday (20 – 22 noiembrie ), cu 31% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vineri, in prima zi de Black Friday, numarul mediu de vanzari online s-a situat la 1.206 de tranzactii pe ora. Cu ocazia Black Friday-ului din acest an, 2Parale a atins un record absolut al numarului de vanzari online generate intr-o singura ora. Astfel, vineri, intre orele 00:00 si 01:00, s-au inregistrat 2.197 de tranzactii, adica 37 de tranzactii pe minut, anunta reprezentantii companiei.

"Anul acesta, in ziua de Black Friday, am generat pe ora cu 11% mai multe tranzactii online decat am generat, in medie, zilnic, in tot restul anului. Pentru a obtine aceste rezultate, ne-am pregatit foarte bine din punct de vedere tehnic – am avut un uptime de 100% al platformei, cu statistici oferite in timp real si 701 de feed-uri cu peste 3 milioane de produse actualizate in timp real. Afiliatii nostri au trimis cu 69% mai mult trafic catre magazinele online participante la Black Friday fata de anul trecut, cu un numar total de peste 3.5 milioane de click-uri in primele trei zile de reduceri. Impreuna, am facut performanta in e-commerce si anul acesta”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

In ceea ce priveste valoarea tranzactiilor online realizate prin intermediul 2Parale, aceasta a fost cu 43% mai ridicata fata de perioada similara a anului 2014. Astfel, romanii au cheltuit online cu aproximativ 4,7 milioane de lei mai mult decat in primele trei zile de Black Friday ale anului trecut. 11,5 milioane de lei au fost tranzactionate doar vineri, cand valoarea vanzarilor online a crescut cu 48% fata de Black Friday 2014.

Valoarea comisioanelor obtinute de afiliatii 2Parale a crescut si ea cu 35% fata de primele trei zile de reduceri ale anului trecut.

In primele trei zile de reduceri, categoriile cele mai populare la nivel de tranzactii online au fost, in ordine: IT&C, carti si materiale didactice si fashion, urmate de produsele pentru copii si telecom.

Conform datelor 2Parale, in perioada 20 – 22 noiembrie 2015, cu ocazia Black Friday, romanii au cautat online cel mai mult produse precum: iPhone 6/ 6S/ 5/ 5S si laptop-uri (in categoria IT&C), rochii de seara si de mireasa (in categoria fashion), respectiv canapele si mobila – in categoria home & deco.

Dintre magazinele online care au participat la Black Friday anul acesta, in reteaua 2Parale, s-au numarat nume precum: Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct, DeClub si Kurmann.

Agentia 2 Parale se numara printre principalele agentii de incredere Google in Romania. Esti interesat sa lucrezi cu o agentie Google? Gaseste toti partenerii aici
Parallax

Vizualizari
15
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings