4 platforme "free", daca vrei sa-ti deschizi magazin online. De ce sa mai platesti pentru o solutie de e-commerce, totusi

Antreprenorii pot sa-si deschida gratuit magazine online cu ajutorul
unor platforme de e-commerce free, insa pentru castigarea increderii
cumparatorilor pe internet este nevoie de un magazin online realizat la
comanda, contra cost, de firme specializate, sustine o companie de
web design, intr-un comunicat de presa emis luni.


Un magazin online este un website care are ca obiectiv principal vanzarea de produse, explica firma Concept24, in comunicat.

In cele mai multe situatii magazinele online sunt niste platforme administrabile pe care se urca un anumit numar de produse pe care utilizatorii mediului online le pot cumpara:

- fie cu ajutorul unui card bancar,
- fie cu plata ramburs,
- fie transfer bancar.


Potrivit sursei citate, pentru prezentarea si vânzarea de produse, exista posibilitatea de creare magazine online pe platforme e-commerce free, cum sunt:

Open Cart,

Magento
,

Presta Shop
,

Woocommerce.

Compania de web design si solutii e-commerce sustine, insa, ca "brandurile renumite aleg sa-si realizeze magazinele online pe platforme e-commerce personalizate si avansate".

Potrivit Concept24, printre avantajele unui magazin online personalizat sunt:

- multiple instrumente care faciliteaza navigarea userilor pe site,
- sisteme de management al clientilor prin care se identifica clienti noi sau fideli,
- discounturi care se pot face direct sau cu ajutorul cupoanelor de reducere.


Firma recunoaste ca "nu exista o reteta care sa garanteze succesul unui magazin online", dar sustine ca "un CRM (customer relationship management - un soft de gestionare a relatiei cu clientii - n.r.) personalizat, un design atractiv, adaptat cerintelor actuale de marketing, precum si o promovare online" pot ajuta un anreprenor in e-commerce.

Potrivit sursei citate, comerciantii online trebuie sa aiba in vedere urmatoarele elemente pentru site-ul lor de vanzari:

-          Scopul unui magazin online - vanzarea unui produs este pusa in evidenta printr-un call to action simplu si relevant : Cumpara

-          Valorificarea calitatii produselor tale - aceste ele,mente te ajuta sa convingi clientii ca au nevoie de produsele tale. Ofertele speciale, colectii noi sunt astfel de "carlige".

-          Castiga increderea clientilor - descrierile scurte si la obiect a produselor, pozele relavante te pot ajuta sa atragi clientul de partea ta

-          Logo-ul site-ului - Logo-ul este ca o carte de vizita a unui site. Atunci cand apartine unui brand cunoscut clientii se simt in siguranta, insa si un logo remarcabil poate fi de folos

-          Reducerile, fidelizarea clientilor prin livrare si transport gratuit sau cu discounturi pot fi cai de atragere a clientului

-        
  Rubrica "Noutati" - alimenteaza in permanenta aceasta rubrica fie prin evenimentele la care participi, perioade de reduceri sau stiri din domeniu

-          Cosul de cumparaturi este un simbol al fiecarui magazin online si nu trebuie sa lipseasca

-          Metodele de plata - afisate toate metodele de plata chiar pe home page-ul site-ului

-          Indicatori de credibilitate referitori la securizarea platilor online. Prezenta lor este un avantaj, clientii fiind asigurati ca datele personale nu vor fi divulgate sau folosite

-          Datele de contact - trebuie sa fie afisate clar, sa sara in ochi si sa fie la indemana utilizatorului.

-          Link-urile retelelor de socializar
e sunt, in prezent, cele mai bune surse de promovare a produselor unui magazin online si a te face cunoscut.

Sursa: Comunicate de presa

Citeste si: 
Cum alegi platfoma de ecommerce: open, custom sau hosted
Cum alegi platforma de ecommerce: 3 solutii open source