4 platforme "free", daca vrei sa-ti deschizi magazin online. De ce sa mai platesti pentru o solutie de e-commerce, totusi
claudiu.zamfirr

4 platforme "free", daca vrei sa-ti deschizi magazin online. De ce sa mai platesti pentru o solutie de e-commerce, totusi

Imagine principala
4 platforme "free", daca vrei sa-ti deschizi magazin online. De ce sa mai platesti pentru o solutie de e-commerce, totusi
Antreprenorii pot sa-si deschida gratuit magazine online cu ajutorul
unor platforme de e-commerce free, insa pentru castigarea increderii
cumparatorilor pe internet este nevoie de un magazin online realizat la
comanda, contra cost, de firme specializate, sustine o companie de
web design, intr-un comunicat de presa emis luni.


Un magazin online este un website care are ca obiectiv principal vanzarea de produse, explica firma Concept24, in comunicat.

In cele mai multe situatii magazinele online sunt niste platforme administrabile pe care se urca un anumit numar de produse pe care utilizatorii mediului online le pot cumpara:

- fie cu ajutorul unui card bancar,
- fie cu plata ramburs,
- fie transfer bancar.


Potrivit sursei citate, pentru prezentarea si vinderea de produse, exista posibilitatea de creare magazine online pe platforme e-commerce free, cum sunt:

Open Cart,

Magento
,

Presta Shop
,

Woocommerce.

Compania de web design si solutii e-commerce sustine, insa, ca "brandurile renumite aleg sa-si realizeze magazinele online pe platforme e-commerce personalizate si avansate".

Potrivit Concept24, printre avantajele unui magazin online personalizat sunt:

- multiple instrumente care faciliteaza navigarea userilor pe site,
- sisteme de management al clientilor prin care se identifica clienti noi sau fideli,
- discounturi care se pot face direct sau cu ajutorul cupoanelor de reducere.


Firma recunoaste ca "nu exista o reteta care sa garanteze succesul unui magazin online", dar sustine ca "un CRM (customer relationship management - un soft de gestionare a relatiei cu clientii - n.r.) personalizat, un design atractiv, adaptat cerintelor actuale de marketing, precum si o promovare online" pot ajuta un anreprenor in e-commerce.

Potrivit sursei citate, comerciantii online trebuie sa aiba in vedere urmatoarele elemente pentru site-ul lor de vanzari:

-          Scopul unui magazin online - vanzarea unui produs este pusa in evidenta printr-un call to action simplu si relevant : Cumpara

-          Valorificarea calitatii produselor tale - aceste ele,mente te ajuta sa convingi clientii ca au nevoie de produsele tale. Ofertele speciale, colectii noi sunt astfel de "carlige".

-          Castiga increderea clientilor - descrierile scurte si la obiect a produselor, pozele relavante te pot ajuta sa atragi clientul de partea ta

-          Logo-ul site-ului - Logo-ul este ca o carte de vizita a unui site. Atunci cand apartine unui brand cunoscut clientii se simt in siguranta, insa si un logo remarcabil poate fi de folos

-          Reducerile, fidelizarea clientilor prin livrare si transport gratuit sau cu discounturi pot fi cai de atragere a clientului

-        
  Rubrica "Noutati" - alimenteaza in permanenta aceasta rubrica fie prin evenimentele la care participi, perioade de reduceri sau stiri din domeniu

-          Cosul de cumparaturi este un simbol al fiecarui magazin online si nu trebuie sa lipseasca

-          Metodele de plata - afisate toate metodele de plata chiar pe home page-ul site-ului

-          Indicatori de credibilitate referitori la securizarea platilor online. Prezenta lor este un avantaj, clientii fiind asigurati ca datele personale nu vor fi divulgate sau folosite

-          Datele de contact - trebuie sa fie afisate clar, sa sara in ochi si sa fie la indemana utilizatorului.

-          Link-urile retelelor de socializar
e sunt, in prezent, cele mai bune surse de promovare a produselor unui magazin online si a te face cunoscut.

Sursa: Comunicate de presa

Citeste si: 
Cum alegi platfoma de ecommerce: open, custom sau hosted
Cum alegi platforma de ecommerce: 3 solutii open source
Parallax

Vizualizari
33847
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Alexandra
Marin
Platformele cele mai cautate si cu cele mai multe integrari sunt: Opencart si Prestashop. Exista integrari cu toti curierii, cu majoritatea sistemelor de plata online. De ce nu sunt cele mai bune sistemele cloud? Din cauza preturilor. Practic atunci cand faci un astfel de magazin cu ei iti mai iei un asociat in firma, da, au taxe constante mari. In rest iti iau ochii cu niste optiuni prezente in orice opensource. Da, opensource, presupune si niste munca, insa minima. In plus, pentru startupuri, recomand cu caldura sa inceapa cu un hosting mediu, n-ai nevoie intial de niciun vps. Toate firmele de hosting iti pun la dispozitie un autoinstaller pentru majoritatea platformelor CMS, inclusiv ecommerce. Eu lucrez cu cei de la BitsHost, THC, Hetzner, Linode - enumerarea poate continua, insa ma opresc. Amazon, Google Cloud si Oracle doar pentru proiecte foarte mari. Platformele cloud sunt bune, nu spun ca nu, pentru branduri mari, volume mari, pentru automatizari directe integrate. NU pentru startup care n-are bani sa treaca strada. Intelegi acest aspect. Toti vrem din prima sa ne dam cu Ferari, dar ai bani sa il scoti macar din garaj? Am vazut si am studiat ofertele interne de cloud shop. Nheaaa, mult zgomot pentru nimic, nu le dau nume, insa va dau un exemplu: client cu site de vinuri - integrat pe platforma romaneasca ce a integrat fara copyright platforma Opencart si pretind ca este a lor, ii stie cineva? - continuam - clientul are nevoie de mutarea unui bloc search, niciodata nu s-a putut. Nu se poate, punct. In conditiile in care pentru 1 an cu pachetul lor a platit, doar 8000 lei ca sa foloseasca cu bani ceea ce putea avea gratis, anume un site pe platforma Opencart. Atat.

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri