Raluca Abrihan

Ce inseamna invatamantul digital si cum poti sa faci un business din asta

Imagine principala
Ce inseamna invatamantul digital si cum poti sa faci un business din asta
Alexandru Holicov lansa in 2008 o platforma ce conecteaza elevii,
profesorii, parintii si institutiile educationale printr-un sistem
digital de management scolar, care are printre principalele scopuri,
potrivit fondatorului, imbunatatirea rezultatelor la invatatura si
reducerea absenteismului. Cum functioneaza de fapt aceasta platforma,
cum se monetizeaza si ce venituri aduce.


"Ideea lansarii platformei Adservio a pornit din dorinta de a schimba modalitatea de lucru, de a avea parte de lectii interactive in sala de clasa, de a avea in scoala posibilitatea de a lucra cu instrumente familiare, pe care elevii le utilizeaza si acasa. Si, desigur, din dorinta de a schimba modalitatea de comunicare dintre profesori, elevi si parinti", explica Alexandru Holicov, fondator si CEO Adservio.

In prezent, ponderea intre invatamantul clasic si cel digital in Romania este de 95% in favoarea celui clasic. Totusi, reprezentatii Adservio estimeaza ca in urmatorii doi-trei ani aceasta forma de completare a invatamantului va creste.

Platforma ofera elevilor si un instrument prin care pot afla care este probabilitatea sa fie testati la o anumita materie. Acesta e construit pe baza unui algoritm inteligent, care calculeaza situatiile probabile. In plus, elevii pot vedea in fiecare saptamana care este performanta lor si daca au evoluat sau nu fata de perioada anterioara.

La randul lor, parintii sunt informati in timp real la situatia scolara a copiilor si pot comunica direct, rapid si securizat cu orice profesor, cu dirigintele sau chiar cu directorul scolii. De asemenea, platforma are incorporat un catalog digital, care functioneaza la fel cu cel clasic, ot introduce rapid notele si motiva absentele, calculeaza automat mediile si pot semnala foarte usor care sunt elevii cu probleme, care risca sa fie exmatriculati sau sa ramana corigenti. De asemenea, platforma genereaza automat statistici despre performanta clasei si poate transmite rapoarte catre conducerea scolii.

Adservio a fost  implementat in peste 35 unitati scolare din Romania, iar investitiile in aceasta platforma in cei opt ani de cand functioneaza in piata s-au ridicat la 1,5 milione de euro. "Bani au fost investiti in dezvoltarea platformei si in dotarea scolilor cu echipamente si conexiune la internet. Parte sunt fonduri proprii si credite bancare, parte sunt fonduri europene", spune directorul Adservo.

Cum face platforma bani

Vanzarea de licente pentru utilizarea platformei reprezinta principalul generator de venituri. Implementarea platformei Adservio in scoli se poate realiza in 2 modalitati, cu abonamente si optiuni specifice. Si are doua tipuri de abonamente: Perfect Simplu, care  include: licenta cu acces la diferite module, manuale de utilizare online, asistenta pentru utilizatori, training. Al doilea tip de abonament Mai mult ca perfect cuprinde, pe langa beneficiile abonamentului Perfect simplu, dotarea unitatii de invatamant cu echipamente IT (tablete si internet 4G).

Anul trecut Adservo a inregistrat venituri de circa 750.000 lei.

Pentru anul viitor compania isi propune sa se extinda puternic si pe piata din Republica Moldova si intrarea pe alte piete europene.

"In 2017 dorim sa aducem platforma in cat mai multe scoli la nivel national.
Platforma este deja valabila in limba romana si engleza, iar in urmatorul an vizam extinderea pe alte piete europene. Vizam, de asemenea, implementarea Adservio in mai multe licee din Republica Moldova, unde anul acesta am implementat platforma in primul liceu de aici"
, mai spune Alexandru Holicov.

Printre principalii competitori ai Adservo in piata locala se numara: 24edu, eCatalogS3 sau Notis.
Parallax

Vizualizari
264
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri