Raluca Abrihan

10 soft-uri care pot face startup-urile mai productive

Thumbnail

Productivitatea este crucială pentru firmele aflate la început de drum. Sunt sute de aplicaţii gratuite sau la preţuri accesibile, dintre care startup-urile pot alege pentru a-şi organiza mai bine munca. Iată zece dintre acestea, recomandate de specialiştii în domeniu.

Publicaţia eu-startups.com a selectat zece instrumente cu ajutorul cărora micile afaceri pot deveni mai productive.

  • Trello - un instrument de colaborare vizuală care creează o perspectivă comună asupra proiectelor. Tabelele, listele și cardurile dezvoltate de Trello pot ajuta startup-urile să-şi prioritizeze munca într-un mod distractiv. Softul poate fi folosit pe post de CRM, petru procese HR de bază, management de produs. Acesta poate fi sincronizat cu alte softuri folosite de firme.
  • Canva - este un soft care ajută la startup-urile să facă un design simplu şi să publice online cât mai uşor. Platforma combină un instrument de design drag-and-drop cu o bibliotecă de fotografii, imagini și ilustrații. De asemenea, permite alegerea dintr-o gamă largă de șabloane profesionale pentru a crea grafică pentru social media, prezentări, pliante, postere, invitații și multe altele.
  • Hootsuite - un instrument care ajută la gestionarea conturilor firmelor de pe reţelele de socializare, practic aduce toate conturile unui brand în acelaşi loc. Este o platformă de administrare social media pe scară largă, care a ajuns la peste 16 milioane de utilizatori. Hootsuite a cumpărat, în urma cu câţiva ani, startup-ul românesc uberVU, care a fost integrat în companie.
  • Hunter.io - este un instrument prin care startup-urile se pot adresa mai uşor potenţialilor colaboratori sau clienţi, ajută la găsirea de date de contact (de exemplu: intuieşte care ar putea fi o adresă de email pe care o cauţi, în funcţie de numele destinatarului şi al firmei pentru care acesta lucrează). Poate fi de ajutor deperatamentelor de resurse umane, pentru recrutare, sau departamentului de marketing şi poate fi folosit gratuit în limita a 100 de solicitări pe lună.
  • Quipu - un soft de facturarea şi contabilitate primară pentru freelanceri, startup-uri şi firme mici. Este creat special pentru cei care nu ştiu foarte multă contabilitate pentru a-i ajuta să se ocupe mai uşor de această parte neceseră în orice firmă.
  • Mailtrack - un instrument care te ajută să vezi dacă emailurile au ajuns la destinatar şi dacă au fost deschise. Poate fi integrat în Gmail şi este gratuit, doar în cazul în care vrei să îţi reamintească să mai trimiţi o dată mailul în cazul în care cel iniţial nu a fost deschis de destinatar şi vrei să scapi de semnătura Mailtrack poţi să îţi ei variantele plătite de 2,5 euro pe lună sau 4,99 euro pe lună.
  • Slack - un soft care ajută la munca în echipă, persoanele cheie sunt mereu ţinute la curent cu stadiul unui proiect, spre exemplu. La fiecare membru al echipei ajung doar informaţiile relevante pentru el în funcţie de rolul său în echipa respectivă.
  • Factorial - ajută firmele mici să-şi automatizeze managementul resurselor umane. Este o platforma în cloud, de HR care ajută la gestionarea contractelor de muncă, contactelor, plăţilor de salarii, concediilor angajaţilor etc.
  • Upwork - este cel mai mare site de freelancing prin care orice startup îşi poate găsi colaboratori sau freelanceri care să îi ajute la dezvoltarea anumitor proiecte.
  • Grammarly - un soft care foloseşte inteligenţa artificială şi care ajută echipa unui startup să comunice mai simplu. Milioane de utilizatori se bazează pe acest instrument care le corectează mesajele, mailurile sau postările pentru reţelele de socializare. Principalul rol al acestui soft este de a identifica greşelile de gramatică şi scriere.

Parallax

Vizualizari
3064
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri