Raluca Abrihan
Softbank, gigantul japonez din spatele WeWork și Uber, vrea să convingă piețele că aspiratorul robotic lansat de ei, denumit The Whiz, trebuie să înlocuiască echipele de curățenie care sunt suprasolicitate, transmite BBC, citat de Mediafax.
La început, robotul de curățare nu este unul automat, întrucât trebuie ghidat de o persoană până învață singur rutina de curățenie și a fost folosit inițial doar închiriat, în Hong Kong și în Japonia.
Acum, The Whiz a ajuns la un preț de 499 de dolari (381 de lire sterline) pe lună.
Robotul poate rula continuu timp de trei ore cu o singură încărcare și poate curăța aproximativ 1.500 de metri pătrați, iar după trei ore bateria trebuie reîncărcată. Totodată. The Whiz poate anunța, printr-o alertă, dacă întâmpină vreo problemă în timpul procesului de curățare, cum ar fi lovirea de un perete.
Totodată, mașinăria colectează date și face un raport privind nivelul de mizerie din încăpere.
Lansarea acestei mașinării a apărut după ce ce investitorul tehnologic Softbank și-a anunțat cele mai slabe rezultate financiare, la începutul lunii noiembrie.
Softbank a raportat o pierdere operațională de 5 miliarde de lire sterline în al doilea trimestru al anului curent, după ce companiile în care a investit, Uber și WeWork, au avut performanțe financiare slabe.
Acelasi articol il vad si pe stiripesurse.ro copy pasta.