Redacția StartupCafe.ro
Platforma de socializare profesională, deținută de Microsoft, va introduce jocuri pentru utilizatori, cu scopul de a mări timpul petrecut pe aplicație și pe web, potrivit News.ro.
Informaţia a fost, iniţial, descoperită în codul platformei, iar ulterior a fost confirmată de reprezentanţii acesteia.
BREAKING: #LinkedIn is working on IN-APP GAMES!
There are going to be a few different games and companies will be ranked in the games based on the scores of their employees!
Pretty cool and fun, in my opinion! pic.twitter.com/hLITqc8aqw— Nima Owji (@nima_owji) March 16, 2024
Planul LinkedIn este să ofere acces la puzzle-uri în stilul celebrului Wordle, care a fost cumpărat de New York Times.
Sperând la acelaşi nivel de viralizare în mediul online, LinkedIn va începe cu trei jocuri, numite Queens, Inference şi Crossclimb.
Scopul LinkedIn este simplu - creşterea timpului petrecut de utilizatori în cadrul platformei, chiar dacă asta înseamnă abaterea de la nişa fixată.
Aflată în căutarea a noi domenii prin care să crească implicarea utilizatorilor săi, nu este exclus ca LinkedIn să continue să adauge şi alte tipuri surprinzătoare de conţinut celor peste un miliard de utilizatori ai săi.