Raluca Abrihan

Un sistem de plată prin recunoaşterea facială creat de un startup românesc face parteneriat cu o companie de carduri de beneficii extrasalariale

Thumbnail

PayByFace, unul dintre primele sisteme de plată prin recunoaștere facială din Europa, dezvoltat de un startup românesc, face un parteneriat cu o companie de de carduri de beneficii extrasalariale, iar utilizatorii cardurilor acestei companii vor putea face plăți în magazine prin simpla scanare a feței pe un iPad instalat la punctul de vânzare.

Parteneriatul încheiat recent de Up Romania și PayByFace le oferă utilizatorilor de carduri Up Dejun și Up Cadou posibilitatea de a face plăți în magazinele partenere prin simpla scanare a feței.

Pentru aceasta, utilizatorii de carduri Up Dejun și Up Cadou își vor face un cont în aplicația PayByFace, disponibilă atât în AppStore, cât și în Google Play, înregistrarea constând în efectuarea unui selfie, înscrierea datelor cardurilor emise de Up România și setarea unui PIN la alegerea lor. Odată contul creat, cei care doresc efectuarea de plăți prin intermediul PayByFace în locațiile care permit această metodă de plată trebuie doar să solicite folosirea iPad-ului pentru scanarea feței și vor putea achita sume până în 30 de lei fără a folosi mâinile. Pentru sumele mai mari de 30 de lei, se va introduce un PIN pe ecranul iPad-ului pentru un plus de securitate a datelor. Plățile sunt procesate de platforma EuPlătesc. Factura va fi transmisă prin e-mail, așa cum se procedează și în cazul serviciilor de ride sharing.

Fintech-ul românesc PayByFace, creat de Mihai Drăghici, are ca obiectiv instalarea tehnologiei biometrice până la sfârșitul anului 2021 la 500 de parteneri comerciali din România. În acest moment, plata prin intermediul unui simplu selfie se poate face în mai multe locații din București. Obiectivul pentru acest an este de a instala iPad-urile care permit plata prin PayByFace în 100 de locații din București și alte orașe din țară, în special cafenele, restaurante, hoteluri și magazine, în următoarele 3 luni. De asemenea, compania țintește expansiunea în Bulgaria, Olanda, Franța, Elveția, Marea Britanie și Italia.

 

 

Parallax

Vizualizari
760
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri