Denisa Crăciun

Nou proiect al Google: O platformă care ajută creatorii de conținut să își vândă produsele direct către publicul lor

Thumbnail

Google lansează un nou serviciu în SUA, numit Qaya, o platformă care le permite creatorilor de conținut să dezvolte „vitrine” digitale unde își pot vinde produsele și serviciile direct către publicul lor.

Qaya ajută creatorii din online să dezvolte afaceri pe web și face parte din incubatorul de proiecte al Google, Area 120. Gigantul tech a lansat varianta beta a aplicației, pe care are în plan să o facă disponibilă în mai multe țări.

„Proiectul nostru a început cu o idee simplă: creatorii sunt următoarea generație de antreprenori. În calitate de directori generali ai propriilor companii, au nevoie de aceleași instrumente de afaceri ca orice fondator de succes”, a spus Nathaniel Nadav Hafri, cofondator și CEO (director general) al Qaya.

Thumbnail
Aplicația Qaya
Sursă: Blog Google

Creatorii de pe Qaya vând de la ghiduri de fitness și videoclipuri cu antrenamente zilnice pentru un corp sănătos, până la modele de tricotat și filtre foto.

Potrivit blogului Google, creatorii din online se conectează la „vitrinele” Qaya cu ajutorul conturilor lor de pe rețelele sociale și își evidențiază, astfel, produsele și serviciile găzduite pe alte site-uri.

Qaya oferă adrese URL personalizate, cu funcționalitate de plată încorporată, precum și funcții ca managementul clienților și instrumente de analiză pentru a le permite creatorilor să poată lua legătura cu publicul lor.

Platforma se integrează și cu alte produse Google, cum ar fi YouTube, pentru a permite o promovare încrucișată ușoară pe canale.

Parallax

Vizualizari
330
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri